Παρασκευή, 23 Σεπτεμβρίου 2011

Γιατί το σεξ «πουλάει» στις διαφημίσεις...

Ποιο είναι το μυστικό;


http://img.protothema.gr/2B7F2AC360020F7040564A6CBF4C4F0F.jpg
Η χρήση ενός σέξι μοντέλου σε μια διαφήμιση αποτελεί «σταθερή αξία» εδώ και χρόνια. Μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα ισχυρίζεται τώρα ότι βρήκε το μυστικό που το σεξ «πουλάει»: μια γοητευτική γυναίκα (ή άνδρας) σε μια διαφήμιση διεγείρει εκείνες τις περιοχές του εγκεφάλου που ωθούν τον άνθρωπο να δράσει -και να αγοράσει- παρορμητικά, παρακάμπτοντας τα τμήματα του εγκεφάλου που ελέγχουν την ορθολογική σκέψη.

Οι ερευνητές του πανεπιστημίου της Καλιφόρνια, που δημοσίευσαν τη σχετική μελέτη στο περιοδικό νευροεπιστήμης, ψυχολογίας και οικονομικών «Journal of Neuroscience, Psychology and Economics», σύμφωνα με τη βρετανική «Daily Mail», μελέτησαν την ηλεκτρική εγκεφαλική δραστηριότητα 24 εθελοντών που κλήθηκαν να παρακολουθήσουν μια σειρά από διαφημίσεις.

Οι επιστήμονες, μετά τα ηλεκτροεγκεφαλογραφήματα, κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι όσες διαφημίσεις καταφεύγουν στη «λογική πειθώ» (δηλαδή σε απλά, ορθολογικά και πειστικά δεδομένα), είναι λιγότερο αποτελεσματικές στο να ωθήσουν τον άνθρωπο να καταναλώσει, σε σχέση με όσες διαφημίσεις χρησιμοποιούν τη «μη ορθολογική επιρροή», δηλαδή «ερεθιστικές» εικόνες. Όπως διαπιστώθηκε στην έρευνα, για παράδειγμα, μια ωραία γυναίκα με ανοικτά πόδια που διαφημίζει παντελόνια τζιν, έχει πολύ πιο δυνατή επίδραση στον εγκέφαλο (και στην κατοπινή κατανάλωση) από ότι μια διαφήμιση αυτοκινήτου που απλώς παραθέτει «ξερά» στοιχεία για την κατανάλωση βενζίνης ανά χιλιόμετρο.

Αυτό συμβαίνει επειδή το πρώτο είδος διαφήμισης καταφέρνει να παρακάμψει τις περιοχές του εγκεφάλου που επεξεργάζονται λογικά τις ιδέες και εικόνες. Η έρευνα έδειξε ότι η εγκεφαλική δραστηριότητα στα μέρη του εγκεφάλου που εμπλέκονται με την επεξεργασία των συναισθημάτων και ταυτόχρονα με την λήψη των αποφάσεων, είναι πολύ χαμηλότερη στις διαφημίσεις της «μη ορθολογικής επιρροής» από ό,τι σε εκείνες της «λογικής πειθούς».

«Προσοχή στον εγκέφαλό σας και προσοχή στο πορτοφόλι σας», ήταν το εύγλωττο μήνυμα του Κουκ, ο οποίος επεσήμανε ότι οι «ερεθιστικές» διαφημίσεις μειώνουν τις ορθολογικές αναστολές και παρακινούν σε αγορές, χωρίς να έχει προηγηθεί συνειδητή και λογική ανάλυση των δεδομένων και χαρακτηριστικών του προϊόντος. «Τα ευρήματα υποστηρίζουν την υπόθεση ότι ορισμένοι διαφημιστές θέλουν να σαγηνεύσουν μάλλον, παρά να πείσουν τους καταναλωτές για να αγοράσουν τα προϊόντα τους.»

Lindsay Lohan: Φωτογράφηση σε ασπρόμαυρο φόντο

Το νέο πρόσωπο του Philipp Plein


http://img.protothema.gr/AE23C52971C1F3EB14C8F94105F176AA.jpg
Το πρόσωπο του σχεδιαστή Philipp Plein είναι επίσημα η 25χρονη Lindsay Lohan, η οποία εμφανίζεται ως μοντέλο σε πολλές διαφημιστικές καμπάνιες τον τελευταίο καιρό. Η συνεργασία της με τον Philipp Plein είναι γνωστή, καθώς εδώ και καιρό έχει υπογράψει συνεργασία μαζί του. H προβληματική σταρ πόζαρε στον φακό του Terry Richardson στη Νέα Υόρκη για να διαφημίσει την καλοκαιρινή collection του σχεδιαστή.
https://lh3.googleusercontent.com/-mRl6MjksOGk/TnwHdR-dKtI/AAAAAAAAJLs/YiGX_lRiQRE/ll6.jpg

Λεκέδες στα δόντια

http://www.real.gr/Files/Articles/Photo/13037.jpgΠολλά πράγματα μπορούν να λεκιάσουν τα δόντια με την πάροδο του χρόνου, μεταξύ των οποίων ο καφές, το τσάι, και το κάπνισμα. Πέρα από αυτό, θα πρέπει να φροντίζετε τα δόντια σας και να αφαιρείτε τους λεκέδες ώστε να έχετε πιο λευκά δόντια.

Χρησιμοποιείτε καθημερινά γι' αυτό λευκαντική οδοντόκρεμα και πηγαίνετε στον οδοντίατρο κάθε 6 μήνες. Μια φυσική συνταγή λεύκανσης των δοντιών είναι: Αναμίξτε λεμόνι με μαγειρική σόδα και βουρτίστε τα δόντια σας με το μίγμα κάθε μέρα για 20 ημέρες. Tο αποτέλεσμα θα σας εντυπωσιάσει.
real.gr
ΠΗΓΗ: myworld.gr