Με θέμα «Η τέχνη της αποπλάνησης» φωτογραφήθηκε η Alyssa Miller ποζάροντας σε έναν κήπο στην Τουρκία για το γυναικείο περιοδικό της χώρας «Harper’s Bazaar» του Δεκεμβρίου.
Η Miller γεννήθηκε πριν από 22 χρόνια στο Λος Αντζελες και τη γνωρίσαμε στις διαφημίσεις της εταιρείας εσωρούχων Intimissimi και Guess. Το 2011 φωτογραφήθηκε για το δημοφιλές «Sports Illustrated Swimsuit Issue».
H Kate Moss και η Naomi Campbell είναι δύο ονόματα που μονοπωλούν τις πασαρέλες εδώ και χρόνια. Γνωρίζονται από την αρχή της σταδιοδρομίας τους σαν μοντέλα και τώρα, 25 χρόνια αργότερα, τα διάσημα supermodels συναντιούνται πάλι σε φωτογράφηση για το τεύχος Δεκεμβρίου του περιοδικού Interview Russia 2012.
Η φωτογράφηση έγινε με έντονη αντίθεση του μαύρου και του άσπρου χρώματος ενώ φωτογράφοι ήταν οι Mert Alas και Marcus Piggott. Η Kate και η Naomi εμφανίζονται τόπλες μαζί, φορώντας τεράστια καπέλα, μεγάλες ψεύτικες βλεφαρίδες, και αποδεικνύουν ότι, ακόμη και μετά από όλα αυτά τα χρόνια συνεχίζουν να είναι τα μεγαλύτερα supermodels στον κόσμο
Η Patricia De Leon είναι μοντέλο και ηθοποιός από τον Παναμά. Ξεκίνησε από μικρή να εργάζεται ως μοντέλο και το 1995 αναδείχτηκε Miss Panama.
Εχει παίξει στις αμερικανικές τηλεταινίες «Lincoln Heights», «Cold Case» και «Crossing Jordan». Στον κινηματογράφο εμφανίστηκε το 2011 στην ταινία «The Pool Boys», όπου υποδύθηκε τη σέξι Λατίνα Julia.
H Leon είναι vegetarian και οπαδός της PETA. Η φωτογράφηση είναι για το ισπανικό αντρικό περιοδικό «Maxim».
Το πιο αναμενόμενο ημερολόγιο της χρονιάς φτιάχτηκε αυτές τις μέρες στο Ρίο Ντε Τζανέιρο της Βραζιλίας.
Ο λόγος φυσικά για το δημοφιλές ημερολόγιο της Pirelli για το 2013, το οποίο φωτογράφησε ο Steve McCurry και για πρώτη φορά δεν αποτελείται από τις γνωστές σέξι και γυμνές φωτογραφίες διάσημων μοντέλων.
Η εταιρεία σκέφτηκε αυτήν τη φορά να αλλάξει το concept και να φωτογραφήσει γυναίκες μοντέλα αλλά και άλλες κυρίες, οι οποίες έγιναν γνωστές φέτος για το φιλανθρωπικό τους έργο, στις όχι γνωστές γυμνές πόζες.
Μια κλασική γυμνή φωτογράφηση, σύμφωνα με τους υπεύθυνους, πιθανόν να έβλαπτε το στόχο του ημερολογίου που είναι η ανάδειξη της φιλανθρωπίας. Και επειδή η φωτογράφηση έγινε στη Βραζιλία στο φωτογραφικό φακό πόζαραν και γυναίκες-που δεν είναι μοντέλα- από τη χώρα.
Τον τελικό λόγο φυσικά για όλο αυτό θα το έχουν οι άντρες αναγνώστες.
«Υπάρχει το γυμνό και το ξεγυμνωμένο», έλεγε ο Βρετανός ιστορικός τέχνης Κένεθ Κλαρκ. Στην πρώτη περίπτωση το μοντέλο στέκεται μπροστά στον φωτογράφο σαν να είναι ο τελευταίος αόρατος μάρτυρας. Δεν του δίνει καμιά σημασία. Στη δεύτερη περίπτωση, όμως, η πόζα και το βλέμμα αποκαλύπτουν τη συναίσθηση ότι είναι αντικείμενο πόθου, θαυμασμού, έμπνευσης.
Από την αρχαιότητα έως τις ημέρες μας, η ιστορία της τέχνης εμπλουτίζεται διαρκώς από παραστάσεις γυμνών –ή και ξεγυμνωμένων– σωμάτων. Οι παρακάτω ασπρόμαυρες φωτογραφίες απεικονίζουν γυναικεία σώματα στα οποία ο φωτογράφος μέσα από τις δικές του οπτικές γωνίες προβάλει το ιδεατό γυμνό κορμί και αποτυπώνει την έκφραση ενός βλέμματος ή την αμηχανία μιας κίνησης.