Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2011

Αγνώριστη η Έλντα Πανοπούλου!

Έχασε 30 ολόκληρα κιλά!


http://img.protothema.gr/86783A20F8CB3E258529820031C90DF0.jpg
Πραγματικά αγνώριστη έχει γίνει η Έλντα Πανοπούλου μετά τα τριάντα κιλά που έχασε. Η ηθοποιός μιλώντας στο περιοδικό «People» αποκάλυψε ότι δεν την πιστεύουν πώς έχασε τα κιλά: «Με έχει κουράσει το να μην γίνεται δεκτή η απάντησή μου. Προσπαθώ να μεταφέρω την εμπειρία μου, αλλά δεν με πιστεύουν. Μου λένε οι φίλες μου για κάποιους που τις ρωτούν για μένα: “Τους ορκιζόμαστε ότι δεν έχεις κάνει επέμβαση, αλλά δηλώνουν “Αδύνατον!”»

Θυμάται επίσης πως δεν της άρεσε να στερείται, λέγοντας: «Ποτέ στη διατροφή μου δεν είχα τη νοοτροπία του «ψητό ή βραστό κρέας ή ψάρι και σαλάτα, μ’ ένα καρότο στο ενδιάμεσο», λέει.

Θυμάται, όμως, και την ημέρα που στάθηκε πάνω από τη ζυγαριά της και είδε τον αριθμό «96». Τότε, θορυβήθηκε…. «όχι για το πώς φαινόμουν στους άλλους, αλλά για μένα. Για την υγεία μου», δηλώνει.

Η Έλντα Πανοπούλου αναφέρθηκε και στο πώς την αντιμετώπιζαν στο παρελθόν, όταν είχε τα παραπανίσια κιλά: «Με εμένα συνέβη το εξής. Είχα την ευλογία να γίνω αγαπητή έτσι όπως ήμουν. Μία δύο φορές μόνο, που δεν με είχαν αναγνωρίσει, άκουσα άσχημα σχόλια. Όπως κάποτε που διαπληκτιστήκαμε με έναν οδηγό και είπε: “Άντε βρε χοντρή!” Όταν κατέβηκα από το αυτοκίνητο, γιατί πάντα μου αρέσει να λύνω τα όποια προβλήματα με τη συζήτηση, μου είπε: “Αχ εσείς είστε κυρία Πανοπούλου; Πόσο σας αγαπώ και πόσο μου αρέσετε!” Το κακό σχόλιο είχε ξεχαστεί.»

Δείτε τη «νέα» Έλντα...