Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2011

Σέξι οικοδόμος... η Tamara Ecclestone!

"Θέλω να αλλάξω τη γνώμη των ανθρώπων για μένα "



http://img.protothema.gr/C6675F317870B31E5968BCE8F4E81AE4.jpg
Την εικόνα της μικρής πριγκίπισσας θέλει να αλλάξει η Tamara Ecclestone, κόρη του δισεκατομμυριούχου - αφεντικού της F1, Bernie Ecclestone. Αυτό θεωρεί πως θα το καταφέρει με μια τηλεοπτική εκπομπή, η οποία θα ξεκινήσει να προβάλλεται στις μικρές οθόνες από τις 5 Οκτωβρίου. Για τις ανάγκες του νέου της project, φωτογραφήθηκε ως "κορίτσι του λαού" σε περιοδικό. Στη συνέντευξή της δήλωσε ότι "θέλω να αλλάξω την γνώμη που έχουν για μένα. Οι περισσότεροι πιστεύουν πως συντηρούμαι μόνο με τα λεφτά του μπαμπά μου. Κρίμα που έχουν τόσο αρνητική άποψη".

Η εκπομπή της θα είναι κάτι σαν το ριάλιτι της Κim Kardashian και θα προβάλλεται από το Channel 5, με τις κάμερες να την ακολουθούν παντού, ενώ θεωρεί πως αυτό θα είναι η απάντηση της σε όσους έχουν σχηματίσει λάθος εντύπωση για εκείνη. Στα 27 της, οι γονείς της ακόμα κι αν διαφωνούν σε κάτι μαζί της, την στηρίζουν. "Μου έχουν εμπιστοσύνη και πάντα με άφηναν να κάνω ο,τι θέλω στη ζωή μου", εξομολογείται η ίδια. Οι δικοί της είναι χωρισμένοι και η ίδια αν και τα βλέπει κυνικά όπως λέει τα πράγματα, δεν θα ήθελε να βάλει τα παιδιά της σε μια παρόμοια διαδικασία. Οι σχέσεις με τον πατέρα της παλιά ήταν τεταμένες. Πλέον, έχουν αποκατασταθεί και η ίδια αναφέρει "πρέπει να ομολογήσω πως τώρα έχω καλύτερες σχέσεις με τον μπαμπά μου, αν και νιώθω πιο κοντά στη μαμά μου".

Η 22χρονη αδερφή της, Petra Ecclestone, παντρεύτηκε σε έναν υπερχλιδάτο γάμο τον περασμένο μήνα. Ωστόσο η Tamara ακόμα δεν μπορεί να το συνειδητοποιήσει, μιας και υποστήριξε ότι "δεν μπορώ να πιστέψω πως η αδερφή μου, που την πρόσεχα όταν ήταν μωρό, παντρεύτηκε και ζει πλέον με τον σύζυγο της. Είναι τόσο διαφορετική από μένα. Θέλει σύζυγο, σπίτι και παιδιά. Και εγώ τα θέλω αυτά, αλλά προτεραιότητα είναι η καριέρα μου. Ίσως παντρευτώ του χρόνου. Είναι κάτι που θέλουμε και συζητάμε με το φίλο μου". http://www.protothema.gr/files/1/2011/%CF%84%CE%B1%CE%BC%CE%B1%CF%81%CE%B15.jpg