Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011

Ειρήνη Μερκούρη: Δεν έχω κάνει ποτέ πλαστική

Ξεκαθαρίζει


http://img.protothema.gr/180F8B3825BEB9A16234CD75A93E0320.jpg

Οι φήμες που ήθελαν την Ειρήνη Μερκούρη να έχει κάνει πλαστική άρχισαν να «φουντώνουν» όταν πριν ενάμιση χρόνο περίπου είχε κυκλοφορήσει μια φωτογραφία της που την έδειχνε εντελώς αλλαγμένη. Η ίδια μιλώντας στην «Πρωινή Μελέτη» δηλώνει κατά των πλαστικών επεμβάσεων και ξεκαθαρίζει:

«Δεν έχω κάνει τίποτα. Είμαι πολύ κατά της πλαστικής και πιστεύω ότι θα συνεχίσω να είμαι, μέχρι ο Θεός να με κάνει να γεράσω. Είμαι υπέρ της φύσης γενικότερα», είπε η τραγουδίστρια στην κάμερα της «Πρωινής Μελέτης» και συμπλήρωσε: «Όλοι φοβόμαστε το χρόνο, αλλά όταν πας να παρέμβεις πιστεύω πως τα πράγματα γίνονται χειρότερα. Εγώ τώρα, ας πούμε, που δεν έχω στήθος μεγάλο- είναι ανάλογο με το σώμα μου- αν φανώ ένα μήνα μετά με μεγαλύτερο, δε θα φανεί; Γιατί είναι απαραίτητο να το πει κάποια; Δε φαίνεται; Δεν θα δώσει και αναφορά κιόλας αν θα το κάνει. Δικό της το πρόβλημα. Αν έκανα στο πρόσωπο, θα έκανα κι αλλού που υστερώ, νομίζω».