Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

«Αγχώνομαι ότι χάνω πράγματα από τη ζωή του γιου μου»

http://www.real.gr/Files/Articles/Photo/12008.jpgΕκρηκτική, ανατρεπτική αλλά πάνω απ΄όλα μανούλα φαίνεται ότι είναι η Μαρία Σολωμού.

Η ηθοποιός βρέθηκε χθες καλεσμένη στον καναπέ της Ελένης Μενεγάκη και εξομολογήθηκε ότι είναι "μία κλασική μανούλα" που αγωνιά για το μοναχογιό της Αλέξανδρο. "Ο γιος μου δεν βλέπει καμιά διαφορά στο στιλ μου σε σχέση με τις άλλες μαμάδες. Ακόμη δεν καταλαβαίνει το επάγγελμά μου και το ότι δουλεύω στην τηλεόραση και το θέατρο”.Και πρόσθεσε: “Έχω αγωνία για τι μπορούν να πουν τα άλλα παιδιά στο γιο μου για μένα. Τα παιδάκια είναι πολύ σκληρά σε αυτήν την ηλικία. Φοβάμαι μην πληγωθεί εσωτερικά και δεν πει τίποτα" είπε η Μαρία Σολωμού ενώ εξομολογήθηκε στην Ελένη Μενεγάκη τις ενοχές που νιώθει πολλές φορές απέναντι στο γιο της. "Αγχώνομαι ότι χάνω πράγματα και στιγμές από τη ζωή του παιδιού μου. Λόγω της δουλειάς μου το μόνο που δεν έχει το παιδί μου είναι σταθερότητα. Δεν μου λέει ότι δεν του αρέσει η δουλειά μου, αλλά με ρωτά: “γιατί κάνεις αυτήν τη δουλειά, μαμά; Νιώθω τύψεις τις στιγμές που δεν είμαι με τον γιο μου."

Η Μαρία Σολωμού απάντησε με ειλικρίνεια για το εάν μία μητέρα που μεγαλώνει μόνη της ένα παιδί μπορεί να φέρει με άνεση στο σπίτι κάποιο νέο σύντροφο। "Μετά το παιδί, είχα αποφασίσει ότι δεν θα κάνω σχέση για αρκετό καιρό. Χαιρόμουν την μοναξιά μου. Σκεφτόμουν πολύ πρακτικά το πότε θα βλέπω τον σύντροφό μου, το πως μπορώ να μείνω μαζί του – δεν είχα ούτως ή άλλως συζήσει ποτέ με κάποιον- και δεν είχα σκοπό να βάλω άλλον άντρα μέσα στο σπίτι. Οπότε έλεγα δεν μπορείς να έχεις σχέση και παιδί. Στην πορεία σου προκύπτει κάτι, αλλά σίγουρα δυσκολεύεσαι να το συνδυάσεις".
real.gr