Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2011

Joanna Krupa: Δεν έχω πρόβλημα με τους παπαράτσι!

Σέξι πόζες σε αντρικό περιοδικό


http://img.protothema.gr/92246756C88FBA03531BCCBB5E8CFE55.jpg
Είναι γνωστή από τη συνεργασία της με τη φιλοζωική οργάνωση PETA καθώς πολλές φορές έχει φωτογραφηθεί για τα δικαιώματα των ζώων. Ο λόγος για την 30χρονη Αμερικανοπολωνέζα ηθοποιό και μοντέλο Joanna Krupa, η οποία έκανε ακόμα μια σέξι φωτογράφηση, αυτή τη φορά για το αντρικό περιοδικό «FHM» της Νότιας Αφρικής.

Η Krupa στη συνέντευξη που έδωσε στο περιοδικό μίλησε για τους άντρες, τα ζώα που λατρεύει και τις φωτογραφήσεις της. «Κάποια tabloids βάζουν τις χειρότερες φωτογραφίες μου με ψεύτικους τίτλους αλλά γενικά δεν έχω κάποιο πρόβλημα με τους παπαράτσι. Η αλήθεια είναι ότι οι φωτογραφίες που κάνω λόγω του μόντελινγκ δεν δείχνουν τον χαρακτήρα και την προσωπικότητά μου. Αυτές είναι απλά η δουλειά μου».