Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2011

Χριστίνα Βελαϊ: Η δημοσιογράφος που το γύρισε σε hot Dj



Όταν κάτι αλάνια φιλαράκια μου που γυρνάνε κάθε βράδυ στα πέριξ, μου σφύριξαν ότι η Χριστίνα, ένα κορίτσι που γνώρισα πρίν περίπου τρία χρόνια ούσα δόκιμη συνάδελφος, παράτησε την δημοσιογρφία για να κάνει την Dj σκέφτηκα "Οκ. Είναι κι αυτός ένας τρόπος να βγάλει κανείς χρήματα". Όταν όμως μου έστειλαν τις φωτογραφίες κόλλησα. Σκάλωσα που λένε και οι πιτσιρικάδες. Είναι άλλο να παίζεις μουσική κι άλλο να τα πετάς όλα χύμα...Τι άλλο θα δούν τα μάτια μου
Η Χριστίνα Βελαϊ απο την Κρήτη, μόλις 22 ετών κάνει τους θαμώνες των clubs που παίζει μουσική να...βελάζουν। Λέτε η απόφαση της Χριστίνας ν΄αποτελεί προπομπό για όλους μας; Λέτε σε πέντε χρόνια απο τώρα να το γυρίσουμε όλοι και να παίζουμε μουσική τσίτσιδοι; Παιδιά εγώ διαμαρτύρομαι...Στα 42 μου μετά απο πέντε χρόνια δεν είμαι σίγουρος αν θα έχω την ίδια γράμμωση με σήμερα...Αυτά να μας τα λέγατε απο νωρίς. Όπως τα είπατε και στην μικρή Χριστίνα...Τι άλλο θα δώ...Τι άλλο θα δώ...Και είμαι σίγουρος πώς όλοι όσοι ακολουθούν την Χριστίνα πηγαίνουν για την μουσική παιδεία και τα remix της...
gossip-tv.gr