Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011

«Δεν έχω φίλες. Μιλάω μόνο στον Brad»

Η Angelina Jolie εξομολογείται…

http://img.protothema.gr/0C394DA2430B078821CAD1177BBC3E3B.jpg
Με μια πρώτη ματιά, η Angelina Jolie φαίνεται να τα έχει όλα: ομορφιά, πλούτη, υγεία και μια υπέροχη οικογένεια.
Όπως όμως εξομολογήθηκε η ηθοποιός, υπάρχει κάτι που πάντα έλειπε από τη ζωή της: οι γυναίκες φίλες.
Η πανέμορφη ηθοποιός φωτογραφήθηκε για το περιοδικό Marie Claire της Αμερικής στο οποίο έδωσε μια αποκαλυπτική συνέντευξη.

Η Angelina εξομολογήθηκε ότι ποτέ δεν είχε φίλες γύρω της.
«Δεν έχω πολλές φίλες από τη δουλειά, όπως παρατηρείς. Μένω σπίτι μου συνέχεια… δεν είμαι πολύ κοινωνική», είπε η Jolie.

Η ηθοποιός ανέφερε μάλιστα ότι όχι μόνο δεν έχει φίλες αλλά το άτομο με το οποίο συζητάει κυρίως είναι ο σύντροφός της, Brad Pitt.

«Μιλάω στην οικογένειά μου, μιλάω στον Brad. Δεν έχω πολλούς φίλους για να μιλήσω. Στην πραγματικότητα είναι ο μόνος άνθρωπος με τον οποίο πραγματικά συζητώ», είπε η μοναχική Angelina.

Η γυναικά με την οποία η Jolie έχει καταφέρει να κρατήσει στενές επαφές είναι η τραγουδίστρια Gwen Stefani. Οι δύο ισχυρές γυναίκες της σόουμπιζ γνωρίζονται από το 1998, ενώ όπως επεσήμανε η Angelina στη συνέντευξη, έμειναν έγκυες την ίδια εποχή.

Ερωτηθείσα, σχετικά με το αν εκείνη και ο Brad Pitt σχεδιάζουν να μεγαλώσουν την οικογένειά τους η Jolie είπε ότι δεν σχεδιάζουν κάτι τέτοιο για την ώρα, ωστόσο, δεν αποκλείουν τίποτα.
«Θα μπορούσα να μείνω πάλι έγκυος» είπε η ηθοποιός.

Όσον αφορά στον πατέρα και σύντροφο Brad, η Angelina είπε ότι είναι απλά υπέροχος και την βοηθάει πάρα πολύ με τα παιδιά.

«Ο Brad έκανε τη ζωή μου καλύτερη, τόσο όσο δεν μπορούσα ποτέ να φανταστώ. Χτίσαμε μαζί μια οικογένεια. Δεν είναι μόνο ο έρωτας της ζωής μου, είναι η οικογένειά μου», είπε.

Μάλιστα, η Jolie αποκάλυψε ακόμη ότι τα παιδιά της θέλουν να παντρευτεί με τον Pitt, ωστόσο οι ίδιοι… ακόμα το σκέφτονται!
https://lh5.googleusercontent.com/-zx3vsjB8zdk/TuFmQrbxwsI/AAAAAAAAXxs/U9iqPQVfK74/s640/angelina-jolie-marie-claire-0112-4.jpg
https://lh3.googleusercontent.com/-Ytig3sY2r4I/TuFmN1qSEnI/AAAAAAAAXxg/Mjy5AFcO93U/s640/angelina-jolie-marie-claire-0112-6.jpg