Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2012

Τζούλη Αγοράκη: Η Τατιάνα θα ήταν υπέροχη επιλογή για νονά

Μιλάει για την εγκυμοσύνη της και τις ανησυχίες της



http://img.protothema.gr/0590AC220EDC4A97B285A85925F1F22A.jpg

«Φοβάμαι να μη γίνω σαν τις άλλες γυναίκες που λένε ότι είναι το πιο ευτυχισμένο διάστημα στη ζωή τους. Ποια γυναίκα θέλει να έχει ναυτίες και να νομίζει ότι βρίσκεται σε ένα καράβι με δέκα μποφόρ, να αποκτά μια μεγάλη κοιλιά, να μην μπορεί να πιει ένα ποτήρι κρασί, να στερείται τα ταξίδια με το αεροπλάνο, το σεξ και να μην μπορεί ούτε να χορέψει;», λέει στο περιοδικό «People» η Τζούλη Αγοράκη, η οποία σε τέσσερις μήνες θα φέρει στον κόσμο το πρώτο της παιδάκι.

Μάλιστα η συνεργάτιδα της Τατιάνας Στεφανίδου αναφερόμενη στην εγκυμοσύνη της, είπε: «Έχω αρκετά καλή και εύκολη εγκυμοσύνη, αλλά σίγουρα είναι μια πρωτόγνωρη εμπειρία με πολλές αποχρώσεις συναισθημάτων. Δεν θα τις χαρακτήριζα ακριβώς μεταπτώσεις, θα έλεγα ότι είμαι κάποιες στιγμές παρατηρητής των όσων μου συμβαίνουν», ενώ αποκάλυψε ότι ο σύντροφος της ήταν ο πρώτος που έμαθε το ευχάριστο γεγονός: «Εκείνος είδε πρώτος το τεστ εγκυμοσύνης που έκανα και μου είπε ότι είναι θετικό... Ήμουν πολύ χαρούμενη, αλλά είχα συνάμα πανικοβληθεί…».

Η Τζούλη και ο σύντροφός της αποφάσισαν να παντρευτούν στο δημαρχείο. Τι λέει η Τζούλη γι’ αυτό; «Το πανηγυράκι του γάμου μας φαντάζει λίγο σαν το πανηγύρι της ματαιοδοξίας, εντελώς περιττό. Όμως έχει γραφειοκρατία για να αναγνωρίσει ένας πατέρας το παιδί του, έτσι θα πάμε μέσα στο Φεβρουάριο στο δημαρχείο σαν πρόβατα σε σφαγή, και θα το κάνουμε…».

Μιλώντας για την αντίδραση της Τατιάνας Στεφανίδου όταν της ανακοίνωσε ότι είναι έγκυος, είπε: «Αντέδρασε με φυσικότητα και χαρά. Είναι ένας πολύ λογικός άνθρωπος και αντέδρασε πολύ γλυκά. Αλλά έχει μια προστατευτική ματιά και κατανόηση για την περίοδο που διανύω… Η Τατιάνα θα ήταν υπέροχη επιλογή για νονά. Λένε ότι το παιδί παίρνει στοιχειά από τον νονό ή την νονά του. Θα μου άρεσε να πάρει την πειθαρχία της, τη συγκρότηση της και τη γοητεία της. Όμως σ΄ αυτές τις περιπτώσεις αν δεν το κάνεις για το θεαθήναι επιλέγεις πολύ κοντινούς σου ανθρώπους και έχω στο μυαλό μου έναν άνθρωπο εδώ και χρόνια».