Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

Η Katy Perry μιλά για τον χωρισμό της στο Twitter!

Έπειτα από μια εβδομάδα απουσίας



http://img.protothema.gr/A224EE6ACCE5112BAB96FE09F3D5A121.jpg

Μετά από την είδηση του χωρισμού της από τον Russell Brand και έπειτα από μια εβδομάδα απουσίας από το Twitter, η Katy Perry επέστρεψε για να δώσει την δική της απάντηση σε όλα όσα ακούγονται για το επικείμενο διαζύγιό της.

«Όσον αφορά τα κουτσομπολιά που γράφονται, έχω να πω ότι ΚΑΝΕΝΑΣ δεν μιλάει εκ μέρους μου. Κανένα blog, κανένα περιοδικό, ούτε κοντινές πηγές, ούτε η οικογένειά μου».

«Είμαι ευγνώμων για όλη την αγάπη και στήριξη που έλαβα από ανθρώπους απ' όλο τον κόσμο. Κάνατε χαρούμενη την καρδιά μου και πάλι».

Το «τιτίβισμα» της τραγουδίστριας είναι ένα «καφρί» προς τους πάστορες γονείς της οι οποίοι μίλησαν για το χωρισμό της κόρης τους, λέγοντας ότι είναι… δώρο από τον θεό που θα τους βοηθήσει να γεμίσουν την εκκλησία τους!