Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012

Ελένη Φουρέιρα: Γιατί χώρισα!

«Με πόνεσε πολύ ο χωρισμός»



Για το χωρισμό της από τον Δημήτρη Γούτο, για το αν είναι έτοιμη να ερωτευτεί ξανά, για τις προκλητικές της εμφανίσεις της, αλλά και πώς καταφέρνει να διατηρείται σε άψογη φόρμα μίλησε στο περιοδικό «Down Town» η Ελέμνη Φουρέιρα.

Την πόνεσε ο χωρισμός; «Πολύ! Μα έζησα τόσα πράγματα με αυτόν τον άνθρωπο... Πώς θα μπορούσα να βγω αλώβητη από αυτή την ιστορία και να μην πονέσω; Παρ’ όλα αυτά, ένας χωρισμός δεν σημαίνει και κάτι στα ουσιαστικά συναισθήματα που έχεις αισθανθεί. Όταν έχεις αγαπήσει πολύ έναν άνθρωπο, δεν αλλάζει επειδή πάψατε να είστε μαζί. Άλλωστε, αυτά συμβαίνουν στη ζωή μας – είναι κάτι φυσιολογικό», απάντησε η γνωστή τραγουδίστρια, ενώ στην ερώτηση τι πιστεύει πως ήταν εκείνο που δεν πήγε καλά στη σχέση της με τον γνωστό επιχειρηματία, είπε: «Δε θέλω να μπω σε λεπτομέρειες. Ας πούμε ότι “έφταιξε” η δουλειά μου, η οποία είναι πολύ δύσκολη. Ως εκεί».

Νιώθει ευτυχισμένη και χαρούμενη, παρόλο που χώρισε; «Νιώθω καλά. Χώρισα πριν από έναν περίπου μήνα. Βγήκα από μια μεγάλη σχέση. Όμως, οι ρυθμοί της δουλειάς μου τρέχουν κάθε μέρα και, δόξα τω Θεώ, αφού πάει καλά αυτό το κομμάτι της ζωής μου, δεν έχω κανένα λόγο να είμαι λυπημένη επειδή δεν μπόρεσα να πετύχω το ιδανικό: την επιτυχημένη επαγγελματική πορεία σε συνδυασμό με την προσωπική ευτυχία».

Η Ελένη απάντησε μεταξύ άλλων στο αν είναι έτοιμη να ερωτευτεί ξανά: «Όχι ακόμη. Πρέπει να περάσει αρκετός χρόνος. Άλλωστε καλό είναι να περνάμε μερικές φάσεις μοναξιάς. Αυτή την περίοδο είμαι αφοσιωμένη αποκλειστικά στη δουλειά μου».

Για τις προκλητικές εμφανίσεις της, είπε: «Είμαι καθαρόαιμη ποπ τραγουδίστρια και μια καλλιτέχνης που υπηρετεί αυτό το ρεπερτόριο οφείλει να ντύνεται sexy. Δεν κάνω κάτι κακό. Είμαι μόνο 24 χρονών! Τι να φορέσω δηλαδή; Ωστόσο ως γυναίκα προτιμώ το πιο αυστηρό look».

Η γνωστή τραγουδίστρια αποκάλυψε επίσης πώς καταφέρνει να διατηρεί αυτό το σώμα: «Με γυμναστική! Κάνω 3 με 4 φορές την εβδομάδα στίβο. Η γυμναστική μου είναι απαραίτητη γιατί είμαι λαίμαργη. Τρώω αρκετά ανά περιόδους. Δεν αποφεύγω κανένα φαγητό όσο λιπαρό και αν είναι, φροντίζω όμως να κρατάω το μέτρο και να διατηρούμαι στα 51 κιλά. Με το 1,70 του ύψους μου, είμαι μια χαρά».

Πώς είναι αλήθεια αυτή την περίοδο; «Πάρα πολύ καλά και ευτυχισμένη! Η δουλειά μου πάει καλά, τραγουδάω με τον Σάκη Ρουβά, οπότε ποια γυναίκα στη θέση μου δεν θα ήταν ευτυχισμένη; Προς Θεού»!
protothema.gr