Σάββατο 31 Μαρτίου 2012

Δείτε την... Κατερίνα Παπουτσάκη.. γυμνή!!!


Μπορεί να μην είναι μία από τις όμορφες ηθοποιούς. Μπορεί να έχει χαρίσει στους θαυμαστές, ορισμένες αισθησιακές -για χάρη της τέχνης- σκηνές, αυτό ωστόσο δεν σημαίνει ότι θέλει στην καθημερινότητα της να περιτριγυρίζεται από paparazzi που… διψάνε για ένα πλάνο με τον σύντροφο της.

Ο λόγος για την Κατερίνα Παπουτσάκη, η οποία δήλωσε (σ.σ. στο περιοδικό Down Town) ιδιαίτερα ενοχλημένη από τις φωτογραφίες της σε τρυφερά ενσταντανέ με τον Πέτρο Λαγούτη που είδαν το φως της δημοσιότητας. «Ενας φίλος μου δημοσιογράφος μου το είπε. Αναγνώρισα αμέσως πού και πώς τραβήχτηκαν. Ηταν στις 6:00 το πρωί έξω από το μαγαζί που διατηρούμε με τον Χρήστο Φερεντίνο, στην Αθηνάς» είπε αρχικά η σέξι ηθοποιός για να συμπληρώσει πως:
«Ενοχλήθηκα πάρα πολύ! Είναι παραβίαση και μου συμβαίνει πολλά χρόνια αυτό। Και είναι σαν βιασμός, πραγματικά! Είναι πολύ διαφορετικό από το να πηγαίνεις σε κάποιο κοσμικό γεγονός, όπου ξέρεις ότι υπάρχουν φωτογράφοι και θα σε φωτογραφίσουν. Επίσης κάποιοι ειδοποιούν paparazzi για να τους δώσουν το "αποκλειστικό". Εγώ δεν ανήκω σε αυτή την κατηγορία. Από την άλλη δεν είμαι και ο άνθρωπος που θα κλειστώ σπίτι μου και δεν θα ζω τη ζωή μου μόνο και μόνο για να μην με πετύχουν οι paparazzi. Αν το έκανα, θα ήταν σαν να του προσέδιδα μεγαλύτερη σημασία από αυτή που τελικά έχει, σαν να ζούσα για την "εικόνα" μου. Και αυτό δεν είμαι εγώ. Προς θεού, ας σοβαρευτούμε λίγο!».

http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/411291/Default.aspx