Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

Καυτή και περιζήτητη… Carmen Electra: Γυμνή και υγρή στο Playboy!

Καυτή και περιζήτητη…



Είναι ακριβώς 40! Παραμένει όμως ένα από τα πιο περιζήτητα και καυτά μοντέλα. Ο λόγος για την CarmenElectra η οποία συνεχίζει να απασχολεί το διαδίκτυο με τις σέξι φωτογραφήσεις. Μια από τις φωτογραφήσεις που ανέσυραν τα site είναι αυτή όπου η Electra είχε ποζάρει εντελώς γυμνή για το Playboy.

H ίδια λέει πως απολαμβάνει το γεγονός ότι ακόμα και όταν δεν κάνει κάτι τα περιοδικά ασχολούνται μαζί της। «Μου αρέσει να βλέπω τις φωτογραφίες που είχα κάνει χρόνια πριν και χαίρομαι που δεν έχω αλλάξει και τόσο। Βλέπω το σώμα μου και παρόλο που μεγαλώνω διατηρούμαι σε πολύ καλή φυσική κατάσταση। Επιτρέπω στον εαυτό μου μικρές διατροφικές ατασθαλίες που και που αλλά γυμνάζομαι καθημερινά। Είναι το καλύτερο δώρο που μου κάνω!»

protothema.gr