Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

Η Ναταλία Γερμανού και οι σχέσεις χωρίς νόημα...

Τι άλλαξε τον τελευταίο χρόνο στη ζωή της;



Με καλεσμένο τον Φώτη Σεργουλόπουλο, η Ναταλία Γερμανού το πρωί της Κυριακής βρήκε την ευκαιρία να κάνει τη δική της εξομολόγηση σχετικά με το τι έχει αλλάξει τον τελευταίο χρόνο στην προσωπική της ζωή. Όταν, λοιπόν, η κουβέντα έφτασε στους φίλους, η παρουσιάστρια είπε: «Βαρέθηκα τις σχεσούλες που δεν έχουν νόημα» και συνέχισε: «Αυτό τον τελευταίο ένα χρόνο έχω κάνει τέτοιο ξεσκαρτάρισμα στη ζωή μου, έχω πετάξει, έχω βγάλει τόσο κόσμο από τη ζωή μου. Σαν να ήταν η ζωή μου μια μεγάλη ντουλάπα που είχε μέσα χιλιάδες άχρηστα ρούχα και πράγματα που δεν τα ήθελα».

Ενώ στη συνέχεια συμπλήρωσε: «Έφυγε τόση σκαρταδούρα -συγγνώμη επειδή μπορεί να μας βλέπει και κόσμος που έφυγε। Έφυγαν τόσοι άνθρωποι που δε φαντάζεστε. Ξαφνικά έμεινα με ελάχιστους, αλλά ξέρω ότι αυτοί οι ελάχιστοι που έμειναν θέλω πάρα πολύ να τους μιλάω καθημερινά, να τους έχω στη ζωή μου. Τους υπόλοιπους απλά δε θέλω... ήταν ανούσιες σχέσεις».
.protothema.gr