Πέμπτη 10 Μαΐου 2012

Ελληνίδα ηθοποιός αποκαλύπτει: «Έχω υπάρξει ζευγάρι με ομοφυλόφιλο»

Η Μπέσυ Μάλφα τα λέει όλα!



 

 
Παντρεμένη με τον ηθοποιό Γεράσιμο Σκιαδαρέση, η Μπέσυ Μάλφα σε συνέντευξή της στο περιοδικό «ΕΓΩ Weekly» δε διστάζει να αποκαλύψει ότι στο παρελθόν έχει υπάρξει ζευγάρι με ομοφυλόφιλο.

«Έχω μεγαλώσει με ομοφυλόφιλους, λόγω της ιδιότητάς μου ως χορεύτρια, έχω υπάρξει και ζευγάρι με ομοφυλόφιλο. Οι κολλητοί μου είναι ομοφυλόφιλοι. Είναι πολύ ανοιχτά πνεύματα, γιατί σε αυτούς δεν υπάρχει ο ανταγωνισμός γυναίκας προς γυναίκα, ούτε η εξουσία του άνδρα πάνω στη γυναίκα», είπε η ίδια τονίζοντας πως οι Έλληνες δεν έχουν ξεπεράσει τα ταμπού τους.

«Οι Έλληνες δεν έχουν ξεπεράσει τα ταμπού τους. Και εγώ προσπάθησα να τα ξεπεράσω, η πραγματικότητα με τσάκισε. Ο μετανάστης αισθάνεται ότι τον έχουμε εκμεταλλευτεί και είναι πραγματικότητα», ανέφερε χαρακτηριστικά η ηθοποιός.