Πέμπτη 7 Ιουνίου 2012

Αλ. Παλαιολόγου: Ο Μαζωνάκης... και η πρόταση γάμου

Η εξομολόγηση στην Τατιάνα Στεφανίδου



 


Για το γάμο της με τον Βαγγέλη Μητρογιάννη, αλλά και για τον κουμπάρο τους, Γιώργο Μαζωνάκη, μίλησε -μεταξύ άλλων- η Αλεξάνδρα Παλαιολόγου στην εκπομπή «Μίλα» της Τατιάνας Στεφανίδου. 

Αναφερόμενη στον σύζυγό της, η ηθοποιός δήλωσε: «Παντρευτήκαμε τον Οκτώβρη αλλά τον ήξερα πολλά χρόνια. Δεν είχε περάσει η ιδέα του γάμου από το μυαλό μας, γιατί ο καθένας είχε τη δική του ζωή, τη δική του οικογένεια.... Το γάμο τον κάναμε πραγματικά επειδή θέλαμε να κάνουμε γάμο. Είχαμε τη χαρά και τον ενθουσιασμό και το κάναμε… Δεν έχει αλλάξει τίποτα από πριν. Όταν ζεις και με έναν άνθρωπο πριν δεν αλλάζουν κάτι τα στέφανα. Είμαστε 2,5 χρόνια μαζί…».

Όταν μάλιστα ρωτήθηκε αν ο ένας ζηλεύει τον άλλο, η πρωταγωνίστρια των «Βασιλιάδων» απάντησε: «Όχι ιδιαίτερα, είμαι πολύ χαλαρή. Ούτε ο άντρας μου ζηλεύει, κι αυτός είναι χαλαρός».

Παράλληλα, αποκάλυψε πώς έγινε η πρόταση γάμου: «Δεν έγινε καμιά επίσημη πρόταση με μονόπετρα και τέτοια… Είχαμε στο μυαλό μας να συμβεί και είχαμε βγει ένα βράδυ με τον Γιώργο τον Μαζωνάκη και μας ρώτησε πότε θα παντρευτούμε και έτσι προέκυψε».

Για τον Γιώργο Μαζωνάκη, είπε: «Ο Γιώργος με τον άντρα μου ήταν πολλά χρόνια φίλοι. Τον ήξερα από παλιά αλλά δεν είχαμε τέτοια στενή φιλία και δέσιμο. Τώρα έχουμε δέσει. Τον έχω αγαπήσει πολύ, τον έχω μέσα στην καρδιά μου και τον θεωρώ οικογένεια. Είναι πολύ γλυκός και έντιμος»..protothema.gr