Πέμπτη 2 Αυγούστου 2012

Δίνει συνέντευξη μετά από καιρό Κέλλυ Κελεκίδου: «Είμαι πιο αδύνατη από ποτέ»!

Η Κέλλυ Κελεκίδου, πιο αδύνατη από ποτέ, έδωσε συνέντευξη στο περιοδικό «ΟΚ!» και μίλησε για τα κιλά που έχασε μετά την εγκυμοσύνη της και την αντιμετώπιση του συζύγου της, Νίκου Κουρκούλη.

«Έχασα αρκετά κιλά. Σίγουρα πάνω από τριανταπέντε. Είμαι πιο αδύνατη από ποτέ. Είμαι πενήντα ένα κιλά. Σκέψου ότι σε μια από τις πρώτες μου συνεργασίες που ήμουν εξήντα πέντε κιλά, ήρθε ο μαέστρος του μαγαζιού που θα εμφανιζόμουν και με ρώτησε: «Είσαι έγκυος»; Και του απάντησα «Ναι, είμαι τριών μηνών». Ο Νίκος Κουρκούλης, όμως, «δεν μου είπε ποτέ τίποτα».

Όσο για το εάν θα ήθελε δεύτερο παιδί, η ίδια δηλώνει ότι «αν είναι να έρθει, θα είναι ευπρόσδεκτο. Τώρα, αφού χάρηκα το παιδί μου, αισθάνομαι ότι ήρθε ο καιρός να δώσω προτεραιότητα στη δουλειά μου. Κυκλοφόρησε ήδη το πρώτο μου single με τίτλο “Κι όλο πίνω”».

Για το όσα είχαν ακουστεί για τη βάφτιση του γιου της, Θάνου, υποστήριξε πως «υπερπαραγωγή δεν ήταν σε καμία περίπτωση, γιατί ξοδέψαμε ελάχιστα. Επιλέξαμε τη Θεσσαλονίκη γιατί είχαμε γνωστούς που μπορούσαν το ίδιο πράγμα να το κοστολογήσουν διαφορετικά».