Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2011

Μέγκαν Φοξ: «Μαζεύω χρήματα για να γίνω μάνα»


newpost.gr
Μέγκαν Φοξ: «Μαζεύω χρήματα για να γίνω μάνα»
Στα 25 της χρόνια, η μελαχρινή καλλονή προβληματίζεται πολύ έντονα για το μέλλον της, ενώ αφήνει το βιολογικό της ρολόι να «χτυπά» μέχρι ο κουμπαράς να… γεμίσει!

"Θέλω να κάνω παιδιά, αλλά όχι μέχρι να έχω αρκετά χρήματα στην τράπεζα", αποκάλυψε η Megan Fox, της οποίας η καριέρα δεν πάει και πολύ καλά από τη στιγμή που απολύθηκε από το τελευταίο φιλμ της κινηματογραφικής μεταφοράς των "Transformers".

Η Φοξ εμφανίστηκε στο κινηματογραφικό φεστιβάλ του Τορόντο για να προωθήσει τη νέα της ταινία "Friends with Kids" όπου σε συνέντευξη που παραχώρησε τόνισε ιδιαίτερα την οικονομική της ανασφάλεια.

"Πάντα ήθελα να κάνω παιδιά. Απλά πρέπει να έρθουν την κατάλληλη στιγμή. Έχω ένα συγκεκριμένο ποσό στο μυαλό μου το οποίο έχω ανάγκη να δω στην τράπεζα, για να μπορέσω να προστατέψω το παιδί μου στο μέλλον, έτσι ώστε εκείνο να μη χρειαστεί να παλέψει για τίποτα", παραδέχτηκε η Μέγκαν και το μόνο που μπορεί κανείς να της ευχηθεί είναι… "Καλή τύχη".

Η Φοξ, είναι ήδη μητριά στον 9χρονο γιο του συζύγου της, Μπράιαν Όστιν Γκριν (Brian Austin Green).

Ως προς τα σχέδια της μητρότητας, λοιπόν, ένα είναι σίγουρο: Αν τη δούμε με κοιλίτσα θα καταλάβουμε ότι τα οικονομικά της πάνε καλά...



Πηγή: womenonly.gr