Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2011

«Ευτυχία είναι να ζεις συνειδητά»

Μικρά και μεγαλύτερα μυστικά αποκαλύπτει η Ελεωνόρα Ζουγανέλη, σε συνέντευξή της στο περιοδικό LIFE&STYLE.

«Ευτυχία είναι να ζεις συνειδητά»

Σε κάθε συναυλία της, το θέατρο γεμίζει ασφυκτικά από κόσμο κάθε ηλικίας, που θέλει να την ακούσει. Όταν της ζητούν να περιγράψει τον εαυτό της, εκείνη απαντά: «Είναι λίγο περίεργο να χαρακτηρίζω τον εαυτό μου. Το πρώτο γνώρισμα, πάντως, που μου έρχεται στο μυαλό είναι η ανάγκη μου να υπάρχει τάξη και καθαριότητα γύρω μου». Το μεγαλύτερό της ελάττωμα είναι η κυκλοθυμία της. Πάνω σε αυτό, όμως, η ίδια λέει: «Δεν θα ήθελα να είμαι κανείς άλλος. Εξάλλου, χρειάζεται τόση πολλή δουλειά για να ανακαλύψουμε ολόκληρο τον εαυτό μας. Συνεχώς εκπλήσσομαι από εμένα. Θα με κρατήσω!».

Μιλώντας για τα πρώτα γενέθλια που θυμάται, η Ελεωνόρα Ζουγανέλη αναπολεί: «Ήμουν 7 χρονών. Μόλις είχαμε μετακομίσει από τον Άγιο Νικόλαο Αχαρνών στα Μελίσσια. Δεν μου άρεσε καθόλου το καινούργιο μας σπίτι. Μου φαινόταν άδειο και κρύο. Στα γενέθλιά μου, είχαν έρθει φίλοι μου και ένιωθα πολύ αμήχανα. Όταν ήρθε η στιγμή να σβήσω την τούρτα μου και φύσηξα τα κεράκια, συνειδητοποίησα ότι έφυγε το δόντι μου. Ντράπηκα πάρα πολύ και ένιωθα πολύ άσχημη. Έκλαιγα σε όλο το πάρτι».

Η ερμηνεύτρια αποκαλύπτει και τη μεγαλύτερη ακρότητα που έχει κάνει: «Δεν ξέρω τι θεωρεί κανείς ακρότητα. Κάτι extreme που έκανα είναι το bungee jumping, αλλά δεν το θεωρώ ακρότητα».entertainment.gr
Περισσότερα στο περιοδικό LIFE&STYLE.