Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011

H Άννα Βίσση αποκαλύπτει ότι έχει δεύτερο παιδί!

newpost.gr
H Άννα Βίσση αποκαλύπτει ότι έχει δεύτερο παιδί!
Το ότι έχει... δεύτερο παιδί αποκαλύπτει σε κυπριακό περιοδικό η Άννα Βίσση, τονίζοντας βέβαια πως η κόρη της, Σοφία, είναι το μωρό της! Παράλληλα, η τραγουδίστρια εξομολογείται πως δεν είναι ερωτευμένη αυτό τον καιρό, αλλά και ότι δεν αναζητά κάποιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό σε έναν άνδρα.

Σε συνέντευξή της στο «Περιοδικό» -την οποία αναδημοσιεύει το fan club της, fanatics.gr- η Άννα απαντά στο αν θα ήθελε δεύτερο παιδί: «Μα έχουμε... τον Ανδρέα»! Αναρωτιέστε ποιος είναι ο μικρός; Μα -φυσικά- ο γιος του Νίκου Καρβέλα και της Αννίτας Πάνια...

«Δεν είμαι ερωτευμένη αυτό τον καιρό. Δεν υπάρχουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά που θέλω να έχει ο άνδρας που θα είναι μαζί μου. Μου αρέσουν οι εκπλήξεις και στη ζωή μου έζησα αρκετές. Γι’ αυτό και είμαι ανοικτή», λέει η τραγουδίστρια για τα προσωπικά της.

Αναφερόμενη στην καριέρα της, η Άννα αναφέρει «εγώ απλώς τραγουδάω», ενώ από τα προσωνύμια που της έχουν «κολλήσει» κατά καιρούς τονίζει ότι της αρέσει το «Αννούλα». «Πολλές φορές έχω νιώσει το όνομα Βίσση να πνίγει την Άννα, αλλά στο τέλος και μέχρι τώρα έβρισκα διεξόδους για να αναπνεύσω. Αλλά, σίγουρα, η μάχη για να μην χάσω την Άννα για την Βίσση δεν σταματά ποτέ και πιστεύω ότι συμβαίνει σε όλους τους διάσημους αυτό», προσθέτει.

«Δεν θα σταματήσω ποτέ να τραγουδάω το “12”, ενώ ο αγαπημένος μου στίχος είναι από το τραγούδι “Παραλύω”», αναφέρει σε άλλο σημείο της συνέντευξής της, ενώ υποστηρίζει ότι υπάρχει ανάγκη για πιο ποιοτική μουσική μιας και πλέον δεν γράφονται εξίσου καλά τραγούδια με παλιότερα.






Πηγή: star.gr