Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2011

Lady Gaga: Επέστρεψε στο εκκεντρικό look (Photo Gallery)

.i-live.gr

Η Lady Gaga αποφάσισε να κάνει βόλτα στη Νέα Υόρκη με ένα πραγματικά… ξεχωριστό ντύσιμο. Φορώντας ένα διάφανο φόρεμα από δαντέλα, με μαύρα sexy εσώρουχα από μέσα, εξέθεσε για άλλη μια φορά το σώμα της σε κοινή θέα.

Το κεφάλι της κάλυπτε ένα πέπλο, και το πρόσωπό της μεγάλα μαύρα γυαλιά ηλίου.

Η εκκεντρική σταρ ήταν ανάμεσα στους επώνυμους που μετέφεραν τις μνήμες τους από την 11 Σεπτεμβρίου 2001, στο αμερικανικό μουσικό κανάλι MTV.

Η ποπ σταρ με αυτή την αφορμή εξέφρασε για άλλη μια φορά την αγάπη της για τη Νέα Υόρκη.

« Είναι πολλές οι ιστορίες που ο κόσμος δεν ξέρει. Έβλεπα τους Δίδυμους Πύργους να πέφτουν από την οροφή του σχολείου μου. Κι εγώ και οι φίλοι μου είχαμε τρομοκρατηθεί, και κρατούσαμε σφιχτά ο ένας τον άλλον.» είπε περιγράφοντας το φόβο που βίωσε την ημέρα του τρομοκρατικού χτυπήματος στις ΗΠΑ.

« Είναι δύσκολο να εκφράσω με λόγια την αγάπη και τη σύνδεση που νιώθω με τη Νέα Υόρκη, είναι για μένα σαν ένας άντρας με τον οποίο έχω παντρευτεί ,αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για πολλά τραγούδια που έχω δημιουργήσει» τόνισε η Lady Gaga.

Πηγή: newsbeast