Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2011

Λάμπης Λιβιεράτος: «Έχω πουλήσει τα πάντα και... κυκλοφορώ με νοικιασμένο αυτοκίνητο»

Λάμπης Λιβιεράτος: «Έχω πουλήσει τα πάντα και... κυκλοφορώ με νοικιασμένο αυτοκίνητο»

«Φυσικά και περνάω δύσκολα, αν και είμαι άνθρωπος που έχει μάθει να παλεύει και στα εύκολα και στα δύσκολα» δηλώνει με απόλυτη ειλικρίνεια ο Λάμπης Λιβιεράτος ο οποίος αποκαλύπτει το πόσο πολύ έχει επηρεαστεί από την οικονομική κρίση που μαστίζει τη χώρα μας। Ο ίδιος παραδέχεται: «Ξεκίνησα από το μηδέν, δεν είχα καμιά περιουσία, βρέθηκα με περιουσία, όμως έχασα ένα κομμάτι της, πλήρωσα μεγάλους φόρους και δεν είδα να μου επιστρέφουν από το κράτος κάτι από τους φόρους αυτούς. Ούτε και πρόκειται βέβαια». Ο τραγουδιστής συνεχίζει λέγοντας: «Προσωπικά έχω πουλήσει και αυτοκίνητα και τα πάντα, γιατί αντιδρώ σε αυτήν την κατάσταση που θέλει να μας φορολογήσει ακόμη και για τον αέρα που αναπνέουμε. Κυκλοφορώ με νοικιασμένο αυτοκίνητο, γιατί δεν θέλω -και δεν μπορώ πια- να πληρώνω μεγάλους φόρους, ανεβασμένα τέλη κυκλοφορίας και να μην έχω δρόμους, η βενζίνη να έχει φτάσει στα ύψη... Γιατί να μην το κάνω; Έχω έναν φίλο που νοικιάζει αυτοκίνητα, πήρα ένα μικρό και κάνω τη δουλειά μου». Ο ίδιος, μιλώντας στην Espresso, δεν κρύβει και την σκέψη που περνά από το μυαλό του να μεταναστεύσει: «Σκέφτηκα να μεταναστεύσω για να απαλλαγείτε και από μένα (γελάει). Και το σκέφτομαι ακόμη να μεταναστεύσω, για να πω την αλήθεια. Μπορεί να θεωρηθεί από ορισμένους πράξη δειλίας, δηλαδή ότι αφήνω το καράβι και φεύγω. Αλλά δεν είναι και εποχή για ηρωισμούς. Έχω κάνει τις επαφές μου και έχω κάποια πράγματα στο μυαλό μου. Θα τα μάθετε στο μέλλον, αν τελικά υλοποιηθούν. Μην τα λέω από τώρα και… με πάρετε στο ψιλό!».
gossip-tv.gr