Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2011

Πηνελόπη Αναστασοπούλου: «Δεν έχω σχέση με τον Αλέξανδρο Παρθένη»

Καλεσμένη μου στην εκπομπή μου στο ραδιόφωνο του ΑΝΤ1 με την Μαρία Περδικέα ήταν χθές η σέξι ηθοποιός-τραγουδίστρια και wanna be χορεύτρια στον πάγο, Πηνελόπη Αναστασοπούλου. Με κέφι, χιούμορ και ειλικρίνεια-που πολύ θα ήθελα να είχαν και άλλοι εγχώριοι celebrities-η Πηνελόπη μας περιέγραψε την εμπειρία της στο «Dancing on ice» το οποίο και ξεκινάει σε λίγες μέρες, παραδέχτηκε πως έχει φάει «σούπες» στις πρόβες πολλές αλλά ανυπομονεί να ξεκινήσουν. Άλλωστε όλα είναι έτοιμα το παγοδρόμιο, η παρουσιάστρια, αλλά και η λαμπερή κριτική επιτροπή με Έλενα Παπαρίζου παρακαλώ πολύ!! Αμέεεε!!!
Μεταξύ άλλων η Πηνελόπη ξεκαθάρισε και τι τρέχει τελικά με τον Αλέξανδρο Παρθένη! Είναι ή δεν είναι μαζί με τον Αλεξανδρό; Το κορίτσι αυτό το όμορφο χωρίς να μασήσει είπε για πρώτη φορά ότι : «Στην ζωή μου υπάρχουν πολλοί Αλέξανδροι। Ένας από αυτούς είναι και ο παρτενέρ μου στο σόου. Με τον Αλέξανδρο Παρθένη είμαστε μόνο φίλοι. Δεν έχω σχέση με τον Αλέξανδρο» και πρόσθεσε πως: «Αν ήμουν μαζί του φυσικά και θα το έλεγα». Τέλος η Πηνελόπη μας εκμυστηρεύτηκε πως έχει αλλάξει τα μαλλιά της για μία ακόμη φορά όπως συνηθίζει καθώς στο «Dancing on ice» θέλει να βγει διαφορετική, για να μην τη βαριόμαστε όπως είπε χαρακτηριστικά. Για να δούμε τι θα δούμεεεε!!!
gossip-tv.gr