Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011

Κατερίνα Καινούργιου: Ναι, έχω κάνει πλαστική στήθους

Το παραδέχθηκε


http://img.protothema.gr/063D74247F5207E12838676C7CBD3304.jpg

Χωρίς φόβο και με πολύ θάρρος η Κατερίνα Καινούργιου δε δίστασε να παραδεχθεί ότι έχει κάνει πλαστική αυξητικής στήθους. Η αποκάλυψη έγινε στη χθεσινή πρεμιέρα του «ΟΛΑ 12» του Θέμου Αναστασιάδη, όπου η ξανθιά παρουσιάστρια ήταν καλεσμένη.

«Ναι, έχω κάνει και εγώ σαν της Δούκισσας», αποκάλυψε χωρίς υπεκφυγές η Κατερίνα, ενώ σχολίασε και το γεγονός ότι το τελευταίο διάστημα αποτελεί αντικείμενο ειρωνικών σχολίων από τη Μαρία Μπακοδήμου και τους συνεργάτες της εκπομπής της: «Τη σέβομαι και την εκτιμώ, είναι μια πολύ αξιόλογη παρουσιάστρια, και εύχομαι και εγώ όταν φτάσω με το καλό στην ηλικία της να είμαι τόσο όμορφη χωρίς καμία πλαστική», απάντησε χαρακτηριστικά η παρουσιάστρια