Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2011

Μάριος Αθανασίου: Με τη Ναταλία είμαστε μόνο φίλοι

Τι λέει για την πρώην του σύντροφο και μητέρα του παιδιού του, Μαρία Σολωμού;


http://img.protothema.gr/B19C58FA795577E2D76DB67082E61EC6.jpg

Για την απιστία, την πολύ καλή σχέση που διατηρεί με τη μητέρα του παιδιού του, Μαρία Σολωμού αλλά και για τις φήμες που τον θέλουν ζευγάρι με την Ναταλία Γερμανού μίλησε στο περιοδικό «ΕΓΩ Weekly» ο Μάριος Αθανασίου.

«Δεν έχω απιστήσει, όχι γιατί είμαι ηθικός ή μονογαμικός, απλώς έτυχε. Δεν έχω κάνει μεγάλες σχέσεις στη ζωή μου. Η μεγαλύτερη ήταν με τη Μαρία», λέει χαρακτηριστικά ο ηθοποιός.

Σχετικά με την πρώην σύντροφό του, Μαρία Σολωμού, και το αν ένιωσε ανταγωνισμό όταν την είδε να συνεχίζει τη ζωή της, ο γνωστός ηθοποιός δηλώνει: «Καθόλου. Η σχέση μου με τη Μαρία είναι σε άλλο επίπεδο. Άλλωστε, ζω καθημερινά και με το παιδί και με τη Μαρία».

Απαντά μάλιστα και στα δημοσιεύματα που τον θέλουν να έχει μετακομίσει κοντά στην Ναταλία Γερμανού και ότι οι δύο τους να είναι ζευγάρι. «Όντως μετακόμισα κοντά, αλλά είμαστε μόνο φίλοι με τη Ναταλία», λέει χαρακτηριστικά.

Του λείπει η αίσθηση της οικογένειας; «Μου λείπουν κάποια πράγματα σε σχέση με το παιδί μου. Νιώθω ότι υπάρχει ένας κύκλος που δεν κλείνει ποτέ... Αυτό είναι το τίμημα της επιλογής που κάναμε με τη Μαρία για το καλό του παιδιού».

Μεταξύ άλλων, ο Μάριος Αθανασίου δε διστάζει να σχολιάσει τη σημερινή κατάσταση της Ελλάδας: «Με στενοχωρεί και με εξοργίζει. Με “ακυρώνει” το γεγονός ότι δεν έχω ούτε τη δυνατότητα της επιλογής. Αν το καλοσκεφτείς, δεν έχουμε δημοκρατία. Όπως και να το πάρεις, έχουμε... χούντα. Αν το καλοσκεφτείς, έχουμε μια κυβέρνηση την οποία δεν εξέλεξε ο λαός».