Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2011

Μαριάννα Πολυχρονίδη: Γιατί δε θα συνεργαζόταν με τη Βανδή;

Τι λέει για το γάμο και τη μητρότητα;


http://img.protothema.gr/E366C62908DE4BA5CB9BF18AA4E58A0B.jpg

«Γράφτηκε ότι έχω αρραβωνιαστεί και ότι εγκαταλείπω τα πάντα. Δεν ισχύει τίποτε από όλα αυτά», ξεκαθαρίζει σε συνέντευξή της στο περιοδικό «ΕΓΩ Weekly» η Μαριάννα Πολυχρονίδη, ενώ εξομολογείται πως ο σύντροφός της «είναι αδιαμφισβήτητα ο μεγαλύτερος έρωτας της ζωής μου».

Όσο για το γάμο... όταν θα γίνει θα είναι κλειστός. «Θα κάνω κλειστό γάμο… Σε καμία περίπτωση δεν θα μου άρεσε να δημοσιοποιήσω φωτογραφίες από τα γάμο μου», λέει η ηθοποιός.

Μάλιστα η Μαριάννα αποκαλύπτει πως θέλει να γίνει μητέρα από όταν ήταν ακόμη 20 ετών: «Από τα 20 μου θέλω να γίνω μητέρα. Ξέρω ότι πολλοί το ειρωνεύονται, αλλά τι να κάνουμε; Δε θεωρώ ότι μόνο μια επιτυχημένη καριέρα μπορεί να φέρει την ευτυχία», λέει χαρακτηριστικά.

Αναφερόμενη στα επόμενα επαγγελματικά της σχέδια, η ηθοποιός, που τραγουδά επίσης, θα εμφανίζεται μαζί με τον Κώστα Λειβαδά σε διάφορες μουσικές σκηνές στην Ελλάδα, κάτι που όπως λέει της ταιριάζει απόλυτα.

Δήλωσε μάλιστα ότι αν και της αρέσει να τραγουδάει δε θα δεχόταν μια πρόταση που μπορεί να της έκανε η Νατάσα Θεοδωρίδου ή η Δέσποινα Βανδή. Ο λόγος; «Μου αρέσουν οι δύο κυρίες. Πριν λίγες μέρες είδα τη Μαρινέλλα και τη Θεοδωρίδου αφού είναι μαζί τους ο φίλος μου ο Παναγιώτης Πετράκης. Φυσικά και θαύμασα την κυρία Θεοδωρίδου, δεν το συζητώ, αλλά κάνει ένα είδος μουσικής που εγώ δε θα μπορούσα να το κάνω», λέει.