Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2011

«Συγκατοικώ με την Πατρίτσια και πληρώνω όλα τα έξοδα»

Ο gentleman Γιώργος Σαμπάνης, λέει:


http://img.protothema.gr/5D64B733CE6B053BCE6D9227D07D2D5A.jpg

Για τις γυναίκες της ζωής του, την Πατρίτσια Μίλικ Περιστέρη και για πολλά ακόμη μίλησε σε συνέντευξή του στην εκπομπή «Made in Star» ο Γιώργος Σαμπάνης.

Ο τραγουδιστής παραδέχθηκε ότι συζεί με την σύντροφό του, ενώ αποκάλυψε πως έχει αναλάβει εκείνος όλα τα έξοδα. «Ίσως ν' ακουστεί λίγο παλιομοδίτικο, αλλά συνήθως αναλαμβάνω εγώ τα έξοδα. Εγώ πρότεινα τη συγκατοίκηση, πρόκειται για το δικό μου μέρος και το θεωρώ έως και γελοίο να ζητήσω λεφτά», εξήγησε.

Μεταξύ άλλων, ο νεαρός τραγουδιστής αποκάλυψε ότι οι γυναίκες έχουν παίξει πολύ σημαντικό ρόλο στη ζωή του:« Οι γυναίκες έχουν παίξει σημαντικό ρόλο στη ζωή μου. Και είναι πολλές. Μπορεί να είναι η μητέρα μου, μία φίλη ή μία σύντροφος. Ό,τι έχω κάνει μέχρι σήμερα το χρωστάω στη μητέρα μου. Αυτή με έσπρωξε στη μουσική. Αυτή με έσπρωξε στον αθλητισμό».