Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2011

Αγγελική Ηλιάδη: Αν έρθει ένα μωράκι, δε θα το απαρνηθώ

Μιλάει για το γάμο της


http://img.protothema.gr/A023CB46CD07ED116B9F84B296ED71B5.jpg

Μπορεί η Αγγελική Ηλιάδη να αποκάλυψε πρόσφατα ότι είναι έτοιμη να παντρευτεί με τον σύντροφό της, Κώστα Μηλιωτάκη, όπως φαίνεται όμως δεν έχει κανένα λόγο να βιάζεται. «Ακόμα είναι νωρίς … Είναι προσωπικά πράγματα αυτά. Είμαστε αρκετό καιρό με τον Κώστα. Δεν μας αρέσει να προκαλούμε, δεν κρυβόμαστε όμως» δήλωσε η τραγουδίστρια στην «Πρωινή Μελέτη».

Η γνωστή τραγουδίστρια αποκάλυψε μάλιστα, για ποιο λόγο θα σταματούσε το τραγούδι για μεγάλο χρονικό διάστημα. «Αν μάθαινα ότι είμαι έγκυος, θα ήταν η δεύτερη ωραιότερη στιγμή της ζωής μου. Η πρώτη ήταν όταν έμαθα ότι είμαι έγκυος στον Μπάμπη μου. Αν έρθει ένα μωράκι, δε θα το απαρνηθώ φυσικά, ούτε θα σκεφτώ τη δουλειά μου. Θα κάνω ένα διάλειμμα. Και καλά είναι ένας καλλιτέχνης να κάνει κι ένα διάλειμμα», ανέφερε χαρακτηριστικά η Αγγελική Ηλιάδη.