Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2011

Τα γυμνά οπίσθια της Nicole Scherzinger!

Σέξι και να «καίει»


http://img.protothema.gr/2103AF4D88D9E3FDA9BF2562313DC3E5.jpg
Η κριτής του «X-Factor» και πρώην «Pussycat Doll» μας δείχνει την… πίσω πλευρά της σε μια φωτογράφηση για χάρη ενός άλμπουμ, του «Culo by Mazzucco», που συγκεντρώνει συνολικά 248 φωτογραφίες γυναικών, διασήμων και μη, οι οποίες μας δείχνουν την πλάτη τους.

Με σχέδια ζωγραφισμένα στις επίμαχες περιοχές και ως άλλη Ποκαχόντας, η Nicole, θα είναι σίγουρα η αιτία να χυθούν πολλοί καφέδες, αφού το συγκεκριμένο άλμπουμ θα διατίθεται σε βιβλιοπωλεία και καφετέριες προς τέρψη των αναγνωστών που επιθυμούν να κάνουν ένα ευχάριστο διάλειμμα.

Σε συνέντευξή της μάλιστα στο περιοδικό «Shape» της Αμερικής, η Nicole είπε πως χρειάστηκε πολύ καιρό για να φτάσει να νιώθει τέλεια με το σώμα της. «Ξεκίνησα να τρέχω και να μετράω θερμίδες από το 14 μου χρόνια. Έχω δοκιμάσει ό,τι δίαιτα υπάρχει», εξομολογείται η 33χρονη καλλονή.

Όσο ήταν μέλος του γυναικείου συγκροτήματος «Pussycat Dolls» ανέβαινε συνέχεια στη ζυγαριά. «Τώρα στα 30 μου, έχω κατέβει από τη ζυγαριά και έχω μάθει να δέχομαι το σώμα μου και να βρίσκω τις ισορροπίες», δηλώνει και όπως ισχυρίζεται τρώει πολύ και ποτέ δε χάνει γεύματα.

Η πρώην νικήτρια του «Dancing With the Stars» της Αμερικής το 2010, εκτός από το να χορεύει και να είναι κριτής του «X-Factor» ετοιμάζει το πρώτο solo album της με τον τίτλο «Killer Love».