Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2012

«Αν ήμουν γυναίκα ...θα παντρευόμουν τον Τρύφωνα Σαμαρά»

Ο Πάνος Φασουλής έχει ...αδυναμίες


http://img.protothema.gr/12294EB6CF77712C938AEDCA694FC8ED.jpg
Την αδυναμία του στον Τρύφωνα Σαμαρά δε δίστασε να κρύψει ο Πάνος Φασουλής σε συνέντευξή του στην «Πρωινή Μελέτη». Το ένα από τα μέλη της ομάδας των fabulous του Ant1 μίλησε για τη σχέση του με τον γνωστό κομμωτή αποκαλύπτοντας, χαριτολογώντας βέβαια, ότι αν ήταν γυναίκα θα παντρευόταν τον Τρύφωνα.

Ο λόγος; «Το εννοώ εν μέρει γιατί είναι πάρα πολύ καλός άνθρωπος. Είναι πολύ αυθεντική ψυχή, πολύ αληθινός σαν άνθρωπος και έχω έρθει πιο πολύ κοντά του. Έχουμε και οι δύο τον ίδιο καλό χαρακτήρα», είπε χαρακτηριστικά ο Πάνος Φασουλής στην κάμερα της εκπομπής του Star.

Όσο για την απομάκρυνση του Ηλία Ψινάκη από το παιχνίδι του Ant1; «Εφόσον ο Ηλίας, όπως μου είπε, είναι πολύ ευχαριστημένος με το πώς εξελίχθηκαν τα πράγματα, εμένα δεν μου πέφτει λόγος», τόνισε μεταξύ άλλων.