Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2012

10 εξομολογήσεις… Τάδε έφη Tamara Ecclestone!

Το τοποθετήσεις εφ’ όλης της ύλης έκανε η κόρη του δισεκατομμυριούχου Bernie Ecclestone, Tamara. H χρυσή κληρονόμος μίλησε για τη ζωή της, τα προβλήματά της αλλά και τον… Mel Gibson.

H εκρηκτική Tamara εκτός από πολλές και πικάντικες φωτογραφήσεις κάνει και… εξομολογήσεις. Οι πιο σημαντικές από αυτές είναι οι εξής:

1. Ο κόσμος με βλέπει συχνά να ψωνίζω και νομίζει ότι αυτή είναι η καθημερινότητά μου. Αλλά στην ουσία δεν είναι έτσι. Δεν είμαι ένα χαζό πλουσιοκόριτσο. Εχω σπουδάσει και μιλάω 4 γλώσσες.

2. Ο κόσμος πιστεύει ότι επειδή είμαι πλούσια είμαι και κακομαθημένη. Οι γονείς μου όμως με έμαθαν να σέβομαι τα χρήματα.

3. Το να δω την πορνοταινία του πρώην φίλου μου ήταν μια από τις χειρότερες στιγμές της ζωής μου.

4. Ο Mel Gibson είναι ένας από τους καλύτερους παίκτες στο σκραμπλ.

5. Εχω και εγώ θέματα με το σώμα όπως όλες οι γυναίκες του κόσμου.

6. Θα ήθελα κάποια μέρα να κάνω παιδιά αλλά δεν είναι ανάγκη να παντρευτώ.

7. Ο Τζορτζ Μπους είναι ένας από τους ανθρώπους που θα ήθελα να έχω δείπνο μαζί του.

8. Το twitter είναι η πιο αγαπημένη μου ασχολία στον κόσμο.

9. Λυπάμαι για πρίγκιπα Harry που πιάστηκε ‘γυμνός’ από τους φωτογράφους αλλά όταν είσαι διάσημος συμβαίνουν αυτά.

10. Δεν πήγα στο γάμο του πατέρα μου τον περασμένο Αύγουστο. Παρολαυτά θέλω να είναι ευτυχισμένος.

protothema.gr