Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2013

Σέξι φωτογράφηση Η «ζουμερή» Kelly Brook (πάλι) με τα εσώρουχα!

Κατάφερε να κάνει καριέρα χάρη στις χυμώδεις της καμπύλες! Ο λόγος για την Kelly Brook που δε σταματά να τρελαίνει τους άνδρες με τις φωτογραφήσεις της.

Η «ζουμερή» Kelly Brook φωτογραφίζεται με τα εσώρουχα, λέγοντας πόσο άνετα και πόσο σέξι αισθάνεται μέσα σε αυτά.

 Η ίδια μιλώντας για τα εσώρουχα που φοράει λέει: «Θέλω να νιώθω σέξι και ποθητή.  Όσες περισσότερες καμπύλες έχω τόσο πιο ευτυχισμένη είμαι. Και το ίδιο λέω και στις υπόλοιπες γυναίκες. Λατρέψτε το σώμα σας και τις καμπύλες σας. Κάντε τους άνδρες να σας ερωτευτούν. Κάποιες γυναίκες είναι skinny από τη φύση τους. Εγώ όπως και πολλές από εσάς έχουμε πιασίματα. Το σώμα μου είναι η ταυτότητά μου. Προτιμώ να έχω στήθος και πεταχτά οπίσθια παρά να μην έχω τίποτα και να είμαι δυστυχισμένη».