Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2011

Ποια παρουσιάστρια δήλωσε: «Κάναμε σκασιαρχεία από τις Καλόγριες για να πάμε για καφέ»

Ποια παρουσιάστρια δήλωσε: «Κάναμε σκασιαρχεία από τις Καλόγριες για να πάμε για καφέ»

Η παρουσιάστρια από την εφηβική της ηλικία ήταν ανήσυχο πνεύμα. Πήγαινε στις Καλόγριες σχολείο και εκείνη το έσκαγε για να πάει για καφέ με τις φίλες της στο Ψυχικό. Ποια είναι η παρουσιάστρια; Ο λόγος για την Μαρία Μπεκατώρου που δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή της σε εβδομαδιαίο περιοδικό: «Ήμουν καλή μαθήτρια μόνο όταν συμπαθούσα τον καθηγητή. Την Άλγεβρα, την Γεωμετρία και τη Φυσική δεν τις καταλάβαινα, ούτε ήθελα να τις καταλάβω. Ήμουν ζωηρή, και καμιά φορά κάναμε σκασιαρχεία από τις Καλόγριες για να πάμε για καφέ στο Ψυχικό. Έκανα λίγη φασαρία στην τάξη, μου άρεσε να μιλάω, να γράφω στιχάκια, ζωγράφιζα τα βιβλία μου, σκεφτόμουν ποια τραγούδια θα έλεγα με τη χορωδία του σχολείου. Δεν μου άρεσε καθόλου που πήγαινα σε σχολείο που είχε μόνο κορίτσια, και αυτό ήταν το παράπονό μου στους γονείς μου. Εμείς πάντως βρίσκαμε αγοράκια για να φλερτάρουμε στους σχολικούς χορούς».