Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011

Δήμητρα Κωνσταντίνου: Το μοντέλο που κυκλοφορεί με το στρίνγκ μέσα στο σπίτι!


"Κοιμάμαι γυμνή όταν... θέλω να προκαλέσω όπως μπορώ καλύτερα τις αισθήσεις του φίλου μου ενώ κοιμάται δίπλα μου, ενώ μου αρέσει να μουλιάζω μέσα στη μπανιέρα μου... γιατί λατρεύω το νερό κι ό,τι περιστρέφεται γύρω απ το υγρό στοιχείο". Όχι πείτε μου. Όταν μια γυναίκα στα 2 της χρόνια λέει αυτά...ένας άντρας τι μπορεί να κάνει; Απλά να καθίσει στην πολυθρόνα και να την απολάυσει...Και τι εννοώ; Η Δήμητρα μιλώντας σε περιοδικό περιέγραψε μια καθημερινή μέρα της...'Κυκλοφορώ μόνο με το στρινγκ όταν... μου αρέσει να με βλέπω να κυκλοφορώ με όσο το δυνατόν λιγότερα εσώρουχα".
Αυτά είναι τα καλύτερα. Να βρίσκεσαι στο σπίτι να μιλάς με τις ώρες στο κινητό κάνοντας crisis management και ξαφνικά να σκάει μπροστά σου η Δήμητρα με το 1,76 κορμί της μόνο με τα εσώρουχα...Τι κάνεις; Νίωθεις ο κατακτητής του κόσμου, κλείνεις το κινητό βγάζεις μέχρι και την μπαταρίακαι την κάρτα μνήμης, το bluetooth και τρέχεις για ταχεία αφυδάτωση...Και συνεχίζω να διαβάζω την συνεντευξή της "Το σεξ είναι καλό όταν... είναι βίαιο. Κοιτάζομαι πολλή ώρα μπροστά στον καθρέφτη όταν... νιώθω υπερβολικά σέξι. Τραβάω φωτογραφίες μου μπροστά στον καθρέφτη όταν... υπάρχει ένας συγκεκριμένος παραλήπτης των φωτογραφιών αυτών. Ανάβω κεριά... κάθε βράδυ. Λατρεύω τις σκιές που σχηματίζονται, αυξάνουν την ήδη ανεπτυγμένη φαντασία μου. Ξαπλώνω στα χαλιά μου όταν... έχω όρεξη για παιχνίδια".

gossip-tv.gr