Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011

«Αν ο Αnt1 μου πρότεινε να είμαι στο πρωινό, θα ήμουν»

Η Νάντια Μπουλέ βάζει τα πράγματα στη θέση τους


http://img.protothema.gr/1C211A1CD9A1C9D43C7F9D008D49D76F.jpg
«Συγκεκριμένη πρόταση από τον Ant1 για το πρωινό δεν μου έγινε ποτέ... Τα σχόλια και οι φήμες δεν επιβεβαιώνονται πάντα. Αν ο ΑΝΤ1 μου πρότεινε να είμαι στο πρωινό του, θα ήμουν. Είναι το κανάλι με το οποίο συνεργάζομαι και σέβομαι απόλυτα», ξεκαθαρίζει σε συνέντευξή της στο περιοδικό «Down Town» η Νάντια Μπουλέ.

Όσον αφορά στις κόντρες που υπάρχουν συχνά ανάμεσα στις παρουσιάστριες, η παρουσιάστρια λέει: «Ξέρω πως υπάρχει μια στερεοτυπική εικόνα ότι, αν είναι να συνεργαστούν δυο γυναίκες στην ίδια εκπομπή, πιάνονται μαλλί με μαλλί, αλλά δεν είναι έτσι με εμένα».

Στην ερώτηση αν θεωρεί πως τώρα που δουλεύει στην τηλεόραση «έπιασε την καλή», η Νάντια απαντά: «Μακάρι να ίσχυε κάτι τέτοιο. Δεν συμβαίνει πια ούτε στα πιο καταξιωμένα πρόσωπα της τηλεόρασης -πόσο μάλλον σε εμένα που δεν είμαι καταξιωμένο πρόσωπο».