Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011

Κατερίνα Καινούργιου: "Ουδέποτε σκέφτηκα να δείξω το στήθος μου on air"

Τον τελευταίο καιρό γίνετια πολύ λόγος για τις πλαστικές επεμβάσεις που έχει κάνει η Κατερίνα Καινούργιου। Μάλιστα σε τέτοιο βαθμό που καταντάει και λίγο τραβηγμένο. Η Καινούργιου και στήθος έχει κάνει πρίν απο τρία τέσσερα χρόνια και μπορεί να έχει κόψει την μύτη της. Το ερώτημα είναι...άλλο. Βρείτε μου μία απο τις προβεβλημένες της ιδιωτικής τηλεόρασης που δεν έχει κάνει πλαστική και τότε πιστέψτε με...θα είμαι ΕΓΩ αυτός που πρώτος θα γράψω την "είδηση". Γιατί μιλάμε για είδηση όχι αστεία. Δε θα μείνω σε αυτό το θέμα. Δε θα ασχοληθώ με την στεναχώρια της Κατερίνας απο τον ντόρο που ξαφνικά χτίστηκε γύρω απο εκείνη, ούτε απο τις χυδαιότητες που κάποιοι φρόντισαν να "απλώσουν" στην πιάτσα. Εγώ θα μείνω στο video που έπιασε προχθές το μάτι του έμπειρου Στάθη-αγαπούλα-Παπούλια . Στη σκηνή που... η Κατερίνα φαινόταν να παίζει με το στήθος της και ν΄ανοίγει το πουκάμισό για να φανεί το "οροπέδιο σιλικόνης ή όχι" λίγο παραπάνω. Πληροφορήθηκα απο αξιόπιστη πηγή ότι η Κατερίνα παρακολουθούσε εκείνη την ώρα την εκπομπή Made in Star και έλεγε σε συναδέλφους της "Ρε παιδιά αφού το ξέρετε. Ήταν βαρύ το μικρόφωνο και προσπαθουσα να φτιάξω το πουκάμισο κι όχι να το ανοίξω". Τι ν΄ανοίξεις Κατερίνα μου...Εδώ δύο χρόνια τώρα το έχουμε δεί το στήθος απ' όλες τις γωνίες...Και για του λόγου το αληθές...Δείτε το Video που ακολουθεί για να καταλάβετε...Λές και έχεις καμία ανάγκη να ανοίξεις τον εσωτερικό σου κόσμο λίγο παραπάνω...για δές...για δές...
gossip-tv.gr