Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011

Σταματίνα Τσιμτσιλή: Τι θεωρεί πως αδικεί την εικόνα της;

Το παράπονο της παρουσιάστριας


http://img.protothema.gr/3670CCD2C1AFE93CD0B457AA01E69219.jpg

Στην κάμερα της «Πρωινής Μελέτης» μίλησε η Σταματίνα Τσιμτσιλή λίγο μετά την αποχώρησή της από το «Dancing On Ice» και η παρουσιάστρια εξέφρασε το παράπονό της για το ότι στα βίντεό της παίζουν πάντα οι ατάκες όπου αναφέρεται στο σύζυγό της, Θέμη Σοφό.

«Είπα ένα παραπονάκι, αλλά εμένα τα παράπονά μου, μου αρέσει να τα λύνω επί τόπου. Θεώρησα ότι σε ένα βίντεο δεν είναι σωστό στις τέσσερεις ατάκες μου οι τρεις να αναφέρονται στον άντρα μου. Με αδικεί ως εικόνα. Μοιάζω σαν μια παλαβή που νιώθει την ανάγκη κάθε τρεις και λίγο να δηλώνει την κατάστασή της. Αλλά από κει και πέρα, το εξέφρασα, το συζητήσαμε και όλα καλά. Και το σίγουρο είναι ότι δεν θέλω να φύγω σήμερα έχοντας αυτό το παράπονο. Αυτό τελείωσε», είπε χαρακτηριστικά η Σταματίνα.