Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

Ελένη Μενεγάκη: Έπαθα νευρικό κλονισμό όταν χώρισα!

Όσο περνάει ο καιρός «ανοίγεται» η παρουσιάστρια



Έχοντας πια περάσει αρκετός καιρός από τον χωρισμό της με τον Γιάννη Λάτσιο, η Ελένη Μενεγάκη δε διστάζει να αναφερθεί και δημόσια για το διαζύγιό της αλλά και τις δύσκολες στιγμές που πέρασε όταν έβλεπε τον εαυτό της «κρεμασμένο» στα περίπτερα.

Μιλώντας, λοιπόν, με τη χθεσινή της καλεσμένη της, Ντορέττα Παπαδημητρίου, για τις δύσκολες στιγμές μετά το διαζύγιό της με τον Κώστα Πηλαδάκη, η παρουσιάστρια θυμήθηκε το δικό της δύσκολο χωρισμό από τον Γιάννη Λάτσιο και με αφορμή τη συνέντευξη του Πέτρου Κωστόπουλου, είπε αρχικά: «Διάβασα αυτό που είπε ο Πέτρος Κωστόπουλος ότι πέρασε κατάθλιψη και δεν μπορούσε να σηκωθεί από το κρεβάτι και του ήταν αδύνατον να κάνει πολύ βασικά πράγματα. Και θυμήθηκα ότι έχω περάσει αντίστοιχη φάση όταν χώρισα. Εγώ έλεγα ότι δεν μπορώ να περπατάω στο δρόμο και να κοιτάζω τον εαυτό μου να παίζει σε όλα τα περίπτερα. Δεν ήθελα να βλέπω τον εαυτό μου να παίζει παντού. Είχα πάθει νευρικό κλονισμό» και πρόσθεσε: «Δεν μπορούσα να βγω από το σπίτι μου. Είχα το κεφάλι κάτω ή το γύρναγα από την άλλη πλευρά. Eίχα ταχυπαλμίες μόλις πλησίαζα ένα περίπτερο. Έλεγα “πάλι εγώ είμαι κρεμασμένη παντού, τι θα λένε πάλι”».protothema.gr