Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

Έλενα Ράπτη: Δεν υπάρχει τίποτε ενδιαφέρον στην προσωπική μου ζωή

Έχει κλάψει για αρνητικές κριτικές;



Για τις φήμες που κυκλοφορούν γύρω από το όνομά της αλλά και πώς τις αντιμετωπίζει μίλησε σε συνέντευξή της στο περιοδικό «ΕΓΩ Weekly» η Έλενα Ράπτη. «Με πολλή υπομονή, μετά από 14 χρόνια στα κοινά έχω μάθει ότι λίγο πριν τις εκλογές επιλέγουν κάποιοι να διακινήσουν φήμες με σκοπό να πλήξουν την παρουσία μου στην πολιτική. Αυτό που είναι εντυπωσιακό είναι η κλιμάκωση της προσπάθειας και το θέμα της φημολογίας που επιλέγουν. Δεν αφορά στην εντιμότητα, την κοινωνική δράση, το έργο μου στη Βουλή, την προσπάθεια μου να βοηθήσω ανθρώπους που έχουν ανάγκη ή βέβαια την πραγματικότητα σχετικά με την προσωπική μου ζωή», απάντησε χαρακτηριστικά η βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας.

Και συνέχισε: «Όλα όσα φτάνουν στα αυτιά μου είναι μέρος μιας αρρωστημένης πολιτικής παραγωγής, στημένης από όσους έχουν συμφέρον. Πάντως είναι περίεργο ότι πάντα το βάρος της διαχείρησης μιας ψεύτικης φήμης πέφτει στην πλευρά της γυναίκας».

Γιατί αρνείται να μιλήσει για την προσωπική της ζωή; «Ο κόσμος έχει πολύ σοβαρά προβλήματα, είμαι βέβαιη πως το τελευταίο που τον απασχολεί είναι η προσωπική μου ζωή. Για να κλείσει ωστόσο το θέμα θα πω απλώς ότι δυστυχώς για όσους τους αρέσει να διακινούν σενάρια και "ροζ" φήμες δεν υπάρχει τίποτε ενδιαφέρον στην προσωπική μου ζωή», απάντησε η βουλευτής.

Όσο για το αν έχει κλάψει λόγω κάποιας αρνητικής κριτικής ή κάποιας φήμης, η Έλενα Ράπτη δε δίστασε να παραδεχθεί: «Ναι, για άθλιες φήμες, για χτυπήματα κάτω από τη μέση. Δεν είχα όμως ποτέ προβλήματα με την καλόπιστη κριτική. Την επιζητώ...».protothema.gr