Σάββατο 16 Ιουνίου 2012

Τζούλια, είναι παντρεμένος αλλά τον θέλω πολύ

Να ετοιμάζεσαι για αποχώρηση...



 
 




Τζούλια, γεια σου. Ονομάζομαι Σοφία και είμαι 32 χρόνων. Πριν από λίγους μήνες γνώρισα τον Στέφανο -αλλάζω το όνομα για ευνόητους λόγους-, ο οποίος είναι στα 42 και παντρεμένος. Αυτό είναι και το μεγάλο μου πρόβλημα και δεν ξέρω τι να κάνω. Είμαι τρελά ερωτευμένη μαζί του και, απ’ ό,τι μου δείχνει, το ίδιο είναι και αυτός. Αλλά δυστυχώς έχει τρία παιδιά και μια γυναίκα με την οποία -όπως μου λέει- δεν είναι πια ερωτευμένος μαζί της αλλά την αγαπά. Το πρόβλημά μου είναι ότι δεν μου έχει πει ότι θα τη χωρίσει και δεν βλέπω να το κάνει. Τι γίνεται εδώ που τον θέλω πολύ;
Σοφία, Αθήνα

Και εσύ, βρε παιδί μου, στα 32 σου βρήκες έναν παντρεμένο και με ένα τσούρμο παιδιά; Μα, θα μου πεις ότι η καρδιά δεν ελέγχεται. Κάνεις λάθος. Ελέγχεται και παραελέγχεται. Δεν είσαι 20 - αν και αυτό φαίνεται ότι το ξεχνάς.
Αν ήσουν χαλαρή και δεν ήθελες τίποτα περισσότερο από μια περιπέτεια, θα το καταλάβαινα. Αλλά εσύ τώρα θες να χωρίσει και να προχωρήσει το ζήτημα.

Επειδή είσαι φρέσκια στο θέμα «τα έχω με παντρεμένο», θα σου πω μερικά αρνητικά που θα τα δεις στο μέλλον - μη μου πεις ότι δεν θα τα δεις. Ολοι τα βλέπουν.

Θα τον βλέπεις μόνο όταν μπορεί εκείνος. Θα κάνεις γιορτές μόνη σου. Θα κοιμάσαι τα βράδια μόνη σου. Θα κάνετε σεξ και θα του τηλεφωνεί η σύζυγος και πάει το σεξ. Ακόμα και αν δεν νιώθεις ενοχές, στο μέλλον θα νιώσεις (τρία παιδιά είναι αυτά). Υπάρχει επίσης η πιθανότητα να προσπεράσεις κάποιον που είναι μόνος του και με τον οποίο ίσως είχατε μέλλον. Θα σε τρελάνει στα θα και θα: ότι θα χωρίσει, ότι θα χωρίσει και ότι θα χωρίσει. Και το χειρότερο, θα είσαι η δεύτερη (πού είναι ο εγωισμός σου;).

Από την άλλη, βέβαια, πάντα υπάρχει η πιθανότητα να χωρίσει και να είστε μαζί. Αλλά αυτό γίνεται σπάνια. Πού να ξεβολεύεται τώρα που έχει όλα τα κομφόρ και μπορεί και το παίζει και εραστής;

Γι’ αυτό ζήσε αυτό που ζεις, αλλά στο πίσω μέρος του μυαλού σου να ετοιμάζεσαι για αποχώρηση.     .protothema.gr