Σάββατο 16 Ιουνίου 2012

Τζίνα Αλιμόνου: «Δε θα άλλαζα κάτι από το παρελθόν μου»

Ανοιχτή στην παρουσίαση ενός τηλεοπτικού show



 



«Η οικονομική ασφάλεια που μου παρέχει ο σύντροφός μου, δεν αποτελεί λόγο για να παραμελήσω την καριέρα μου», λέει σε συνέντευξή της στο περιοδικό «Celebrity» η Τζίνα Αλιμόνου - Βαρδινογιάννη και εξηγεί: «Από την πρώτη μέρα που εργάστηκα έως σήμερα, έδωσα στον εαυτό μου έναν χρόνο επαγγελματικής διακοπής κι αυτό λόγω εγκυμοσύνης. Εξάλλου, πιστεύω πως όλοι οι άνθρωποι πρέπει να είναι οικονομικά ανεξάρτητοι».

Τι λέει, όμως, η σύζυγος του Παύλου Βαρδινογιάννη σε μια ενδεχόμενη πρόταση παρουσίασης ενός τηλεοπτικού show; «Γιατί όχι; Αν το concept είναι ενδιαφέρον και πιστεύω ότι μπορώ να το υποστηρίξω, ναι. Δεν το έχω κάνει έως τώρα».

Όσο για το παρελθόν της, όταν δούλευε σαν μοντέλο; «Δε θα άλλαζα κάτι από το παρελθόν μου, αλλά ούτε και απ' το παρόν μου», λέει.protothema.gr