Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011

«Ο πατέρας μου απείλησε να με μηνύσει»

Η κληρονόμος της Formula 1 αποκαλύπτει

http://img.protothema.gr/0A5DAD4DE13C742F4420CD322718E03F.jpg

Είναι νέα, όμορη, έξυπνη, δημοφιλής και… εκατομμυριούχος!

Ο λόγος για την κληρονόμο της Formula  1, Tamara Ecclestone, την μεγαλύτερη κόρη του «αφεντικού» της F1, Bernie Ecclestone, η οποία τον τελευταίο καιρό έχει τραβήξει επάνω της όλα τα φώτα της δημοσιότητας κυρίως για… τις «χυμώδεις» καμπύλες της και τις προκλητικές της εμφανίσεις.

Αυτή τη φορά όμως, το όνομα της Tamara κάνει το γύρω του κόσμου λόγω της αποκάλυψης της ότι ο πατέρας της ήθελε να την μηνύσει.

Όπως είπε η ίδια, ο Ecclestone την κατηγόρησα επειδή ήθελε να χρησιμοποιήσει την… επωνυμία του!

Η Tamara ξεκίνησε την προώθηση μιας σειράς προϊόντων για μαλλιά, σε μια προσπάθεια να αποδείξει ότι μπορεί να τα καταφέρει και μόνη της καλά.

«Θέλω να ξεφύγω από την σκιά του πατέρα μου» ,ανέφερε η Tamara σε πρόσφατη συνέντευξή σε εκπομπή στο Channel Five.

Ο δισεκατομμυριούχος όμως έγινε έξαλλος όταν έμαθε ότι η κόρη του ήθελε να ονομάσει την σειρά… Formula!

«Ήθελα να ονομάσω την σειρά των προϊόντων μου Formula One ή One Formula επειδή η λέξη Formula παραπέμπει άμεσα σε εμένα αλλά και σε μαλλιά. Νόμιζα ότι ο πατέρας θα ήταν υπερήφανος για εμένα όταν μου τηλεφώνησε για να ρωτήσει πως τα πάω με τη νέα μου επιχείρηση», είπε.

«Με ρώτησε αν είχα σκεφτεί κάποιο όνομα και του είπα την ιδέα μου. Μόλις το ανακοίνωσα όμως απείλησε να με μηνύσει», πρόσθεσε.

Τελικά η 26χρονη υποχώρησε και συμβιβάστηκε με το να ονομάσει την σειρά προϊόντων της… Uno!

H Tamara Ecclestone γεννήθηκε στο Μιλάνο το 1984. Προσπάθησε να σπουδάσει οικονομικά χωρίς να ολοκληρώσει τις σπουδές της και γρήγορα στράφηκε στο χώρο των ΜΜΕ

Πριν από δύο περίπου χρόνια, παρουσίασε εκπομπή για τη Formula-1 στο Sky Sports Italia, ενώ από το 2006 ασχολείται με εκπομπές γύρω από το lifestyle।
https://lh4.googleusercontent.com/-rrC_fGXR3oc/TpqjfbY4PYI/AAAAAAAALxk/9NMRKiNbhyU/s576/spl282563_001.jpg
https://lh5.googleusercontent.com/-tdCUbjYlCSE/TpqjisMsk4I/AAAAAAAALxs/_6AjSrGjhc8/s720/spl282563_008.jpg
https://lh4.googleusercontent.com/-X11q2v_kXXs/TpqjiKJ9E6I/AAAAAAAALxY/Z8SZ-OWrUL8/s576/spl287498_002.jpg