Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2011

Τι σχόλια εισπράττει η Χρύσπα για την τολμηρή εμφάνιση επί πίστας;

Τι σχόλια εισπράττει η Χρύσπα για την τολμηρή εμφάνιση επί πίστας;

Η Χρύσπα καθημερινά αναστατώνει τον ανδρικό πληθυσμό με τις σέξι εμφανίσεις της στο νυχτερινό κέντρο όπου εμφανίζεται। Τι σχόλια εισπράττει όμως για τις τολμηρές εμφανίσεις της; «Με την εμφάνισή μου είχα ένα κόλλημα παλαιότερα. Φοβόμουν να είμαι σέξι, γιατί πίστευα ότι θα προκαλούσα αρνητικά σχόλια. Τώρα όμως, νομίζω πως απέδειξα ότι έχω προτεραιότητά μου το τραγούδι και αποφάσισα να τα δώσω όλα και στη σέξι πλευρά μου! Έτσι, θέλησα να είμαι τη δεδομένη στιγμή και το εφάρμοσα! Από τις γυναίκες που εκτιμώ ακούω πολύ θετικά σχόλια. Όλοι θα συμφωνήσετε ότι οι γυναίκες είμαστε πάντα πιο αυστηρές στην κριτική μας από τους άντρες της παρέας», καταλήγει η τραγουδίστρια μιλώντας σε καθημερινή εφημερίδα.
gossip-tv.gr