Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2011

Πετρούλα Κωστίδου: Οι γιατροί έλεγαν ότι δεν θα τα καταφέρω

Η περιπέτεια υγείας που την έκανε πιο δυνατή


http://img.protothema.gr/8FA55A1CA651215B15C4D5982A575BCF.jpg

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μετά την περιπέτεια υγείας που πέρασε το καλοκαίρι η Πετρούλα Κωστίδου πραγματοποίησε την πρώτη της εμφάνιση στην «Πρωινή Μελέτη» όπου ήταν σήμερα καλεσμένη.

«Οι γιατροί είπαν στην κολλητή μου την Τάνια την Παπαβασιλείου και στον οδηγό μου-που ήταν οι πρώτοι που έφτασαν στο νοσοκομείο και ήταν πίσω από το ασθενοφόρο- ότι κατά πάσα πιθανότητα δεν θα μπορέσω να τα καταφέρω, γιατί είχα χάσει πολύ αίμα. Πήρα δέκα μπουκάλια αίμα από ό, τι ξέρω, κάθε βράδυ. Πάρα πολύ δύσκολα ήταν», είπε αρχικά η Πετρούλα.

Μάλιστα, όπως φρόντισε να πει, η συγκεκριμένη περιπέτεια ήταν ένα μάθημα ζωής για την ίδια: «Επειδή όταν έλεγα “την υγειά μας να έχουμε”, επειδή δεν είχα πάθει τίποτα στη ζωή μου δεν το ένιωθα. Τώρα όμως που κόντεψα να χάσω τη ζωή μου και δόξα τω Θεώ είμαι καλά τώρα, πραγματικά εκτίμησα τι είναι να έχουμε την υγεία μας. Δεν με νοιάζει τίποτα άλλο. Από κει και πέρα μπορώ να κάνω ό, τι γουστάρω, αρκεί να είμαι καλά εγώ».